Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
S 479.102 + S 699.1001 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Beroun - Datum: 21.10.1991 - Autor: Jiří Vaněk - Pozn.: Před dvaceti lety byla v Berouně sešrotována brzdící souprava, která sloužila VÚŽ od r. 1968. - Zobrazeno: 15400x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Osudy obou lokomotivmích řad popisují dosti zevrubně články v časopise Svět železnice č.33 a 34.
30.10.2011 (12:34)
ten plecháč je odporníkovej a ta s699.1 měla rychlost 160kmh povolenou a byla v cerchenicich
Tohle by měl být ten správný odkaz:
http://www.prototypy.cz/?rada=260
Ikdyž S699.1 nenašla uplatnění v tehdejším ČSSR tak v bratrském rusku je jich celkem dost... pod označením ČS4
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=372402&nseq=0
Jinak historicky velmi cenná fotka...
http://www.prototypy.cz/?rada=260
Ikdyž S699.1 nenašla uplatnění v tehdejším ČSSR tak v bratrském rusku je jich celkem dost... pod označením ČS4
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=372402&nseq=0
Jinak historicky velmi cenná fotka...
marek holcicka: Při vkládání odkazů je dobré dodržovat několik zásad, aby měly pro uživatele nějaký smysl.
1. měly by být k tématu
2. měly by směřovat přímo na stránku, která se váže k tématu
3. zkontrolovat si zda to vůbec stránky na které vkládáš odkaz zvládnou a zda je vložený odkaz funkční
První bod máš v pořádku, zbývající dva bohužel ne.
1. měly by být k tématu
2. měly by směřovat přímo na stránku, která se váže k tématu
3. zkontrolovat si zda to vůbec stránky na které vkládáš odkaz zvládnou a zda je vložený odkaz funkční
První bod máš v pořádku, zbývající dva bohužel ne.
29.10.2011 (21:24)
G-BOAC: díky za doplnění. A jesli nekecá popisek u té fotky z roku 1961, tak to bude v těchto dnech i druhé výročí - přesně 50 let, kdy se tahle historie začala psát.
29.10.2011 (20:50)
tady je ta druha v rade http://www.prototypy.cz/?ukaz=fotogalerie
29.10.2011 (20:42)
Dovolil bych si doplnit, že na fotce je bývalá lokomotiva řady S479.1 (pův. E479.1), která byla vybavena rtuťovými usměrňovači. Řada S479.0 (pův E479.0) měla křemíkové usměrňovače. Vyrobeny byly vždy po dvou kusech (prototypech) a obě lokomotivy ř. E479.1 sloužily více pro "pokusy", než v pravidelném provozu.
29.10.2011 (18:57)
Rumb... : Ne tak docela, z výroby to rozhodně brzdící nebylo. E479.0/S479.1 byla vlastně prababička laminátek a pozdějších plecháčů.
Zrovna dneska jsem se hrabal naším webovým fotoarchivem a je tam jedna krásná fotka i s parádním dobovým textem:
http://multimedia.ctk.cz/cs/foto/document/1268525/elektricka-lokomotiva-e-479001-na-stridavy-proud-kremikova-zeleznicni-doprava-zeleznice
Zrovna dneska jsem se hrabal naším webovým fotoarchivem a je tam jedna krásná fotka i s parádním dobovým textem:
http://multimedia.ctk.cz/cs/foto/document/1268525/elektricka-lokomotiva-e-479001-na-stridavy-proud-kremikova-zeleznicni-doprava-zeleznice
29.10.2011 (18:44)
Pardon. Měl jsem si to napřed pořádně přečíst...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko