..: Fotogalerie - detaily fotografie 241.001-7 + 742.275-1 :..
 

241.001-7 + 742.275-1


241.001-7 + 742.275-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Hronské Kľačany - Levice
 - Datum: 13.3.2012
 - Autor: Jozef Sarňák  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Central RailWays
 - Zobrazeno: 10148x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel mohac 
Počet komentářů uživatele41 »fotek 0
26.03.2012 (12:15)  
Až bude železniční přeprava alespoň podobně spolehlivá, rychlá, jednoduchá, přizpůsobivá a levná jako ta silniční, pak spousta špeditérů ráda přejde na železnici.
registrovaný uživatel Petr budvar  mail  
Počet komentářů uživatele56 »fotek 0
24.03.2012 (14:37)  
Honza Beránek:
Bizardější se mi zdají kamiony převážející po fragmentech D8 po jednom kontejneru do Hamburgu. Ona je o taková hladová zeď, lidé co nemusejí nic, ale vůbec nic znát, umět, dovolit si přepych nebýt vzdělanými mají tak práci řidiče, o které většina z nich opovážlivě tvrdí že není podřadnou. Je. Půly mašin za to tak moc nemůžou, ale všemožná podpora suportů pro cirkus točící se okolo kamionů, počínaje výrobcemi pneu, přes finanční toky související s palivy až po pohřebáky a třeba šlapky v Rudné:(
Čím dříve vzroste cena energií, tím lépe pro kolotoč okolo mašin. Ten nenadělá alespoň tolik smradu a mrtvol.
24.03.2012 (9:45)  
Super úlovok,mne to zdrhlo v Šuranoch pred očami :/
23.03.2012 (16:33)  
Inu, globalizace...
Tak ono se není čemu divit, když elektrických mašin je na trhu velký nedostatek. Co mají státní dopravci, to jen tak neprodají a málokterá firma má desítky milionů na nové stroje, lokomotivní pooly taky nejsou tím, čím chtěly být před deseti lety...no a tak se to řeší takhle bizarně.
23.03.2012 (16:30)  
Ty diesly (nejen dle americké licence, i další typy) se opravdu dělaly v továrně Duro Dakovič.
23.03.2012 (16:23)  
Jak asi ta bílá střecha vydrží bílá?
Neinspirovali se majitelé strojů v Česku?
23.03.2012 (15:29)  
Hanys: skutečně stejný typ lokomotivy se stejným logem jako má zde vyobrazená 742, ta štúrovská však zůstala registrovaná v Rumunsku a dokonce má výrobní štítek Electroputere Craiova (což možná má i ta 241.001). Pokud vím, tak tam se vyráběly obdobné, ale šestinápravové stroje v licenci ASEA a Rumunsko s Jugoslávií si je vzájemně dodávaly...

Petr Stříteský: část amerických dieselových šestikoláků se skutečně licenčně vyráběla v Jugoslávii (tuším že to byla řada postaru 662 nebo 663). Nejsem si ale jist, zda u Konćara v Záhřebu. Druhá možnost by byla ?uro ?aković ve Slavonském Brodě. Také si vzpomínám, že v 70. a 80. letech běžela nějaká spolupráce mezi Konćarem a ČKD.
23.03.2012 (15:09)  
Rabín: Nevyráběl Rade Konćar licenčně i americké stroje? A pokud se nemýlím, dodával i alternátory do 730.
registrovaný uživatel Hanys  mail  
Počet komentářů uživatele128 »fotek 0
23.03.2012 (14:35)  
Shodou okolností jsem 15.3. ve Štúrovu viděl podobný stroj.Jestli můžu:http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=687301.jpg&httpref=28/585
Ovšem tento nátěr vypadá lépe.
23.03.2012 (14:27)  
Po návštěvě webu Central Railways dedukuji: jedná se o lokomotivu Konćar (licenční švédská Rc4 na 25 kV 50 Hz) vyrobenou v bývalé Jugoslávii, ale původem z Rumunska. Constantin Group je firma sídlící ve Švýcarsku. Podle řady 241 (II. obsazení) je lok. registrována na Slovensku. Inu, globalizace...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko