Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T6A5 610 + 611 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Ludvíkov dvor - Datum: 26.10.2016 - Autor: Junior - Pozn.: R2 Važecká - Vstupný areál U.S.Steel - Zobrazeno: 2705x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Junior: jednak lepší rozbeh do beznapäťových úsekov
To znamená, že v Košicích je poloha úsekových děličů vůči zastávkám nějak ujednocená? V Praze není taková rychlodráha a v městském provozu, pokud mohu pozorovat, to tak není. Jezdí se na přední, aby řidič měl lepší odhad, kdy vypnout proud.
To znamená, že v Košicích je poloha úsekových děličů vůči zastávkám nějak ujednocená? V Praze není taková rychlodráha a v městském provozu, pokud mohu pozorovat, to tak není. Jezdí se na přední, aby řidič měl lepší odhad, kdy vypnout proud.
V Košiciach súpravy T6A5 jazdia na zadný zberač prakticky od dodania, jedine skúšobné jazdy boli na predný. Zberača sú trvalo zdvihnuté, aj keď vozidlá stoja. Ďalšie a aj archívne fotky sú dostupné na stránkach imhd.sk
Je to z viacerých dôvodov a myslím že je to lepšie, jednak lepší rozbeh do beznapäťových úsekov a zároveň sa od zberača špiní len jeden voz...
Napríklad v Bratislave, kde sa pri odstavení sťahujú zberače tak pri preberaní vozu má vodič možnosť voľby ktorý zberač je mu lepšie tak ten použije. V praxi je to väčšinou pol vypravených súprav na predný a pol na zadný
Je to z viacerých dôvodov a myslím že je to lepšie, jednak lepší rozbeh do beznapäťových úsekov a zároveň sa od zberača špiní len jeden voz...
Napríklad v Bratislave, kde sa pri odstavení sťahujú zberače tak pri preberaní vozu má vodič možnosť voľby ktorý zberač je mu lepšie tak ten použije. V praxi je to väčšinou pol vypravených súprav na predný a pol na zadný
Já slyšel o pravidelném střídání, aby se ojižděly lišty na dvojčeti rovnoměrně .
Není to úplně neobvyklé, že dvojice T6, spojených silovým kabelem, jezdí na zadní smeták. Má to nějaký systematický důvod, nebo se to většinou prostě tak narodí?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko