..: Fotogalerie - detaily fotografie T6A5 8657 + 8658 :..
 

T6A5 8657 + 8658


T6A5 8657 + 8658Informace o fotografii:
 - Místo focení: ul. Makovského
 - Datum: 30.5.2019
 - Autor: Junior 
 - Pozn.: Linka 9 (Sídliště Řepy -
Spojovací)
 - Zobrazeno: 2438x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

25.03.2020 (23:39)  
Vůz 8657 byl v uplynulých dnech vyřazen, 8658 je stále v provozu.
registrovaný uživatel Jak44 
Počet komentářů uživatele3 »fotek 0
25.03.2020 (18:02)  
Junior: Neviem presne, ale podľa mňa je to z rovnakého dôvodu z akého sa po 451 začala vyrábať 460... Okrem toho, treba si uvedomiť, že rekonštrukcia na T3R.P (v DPB na T3P) začala už v roku 2002. Nové skrine sa dodávali od roku 2005. Vtedy mali T6 medzi 8-13 rokmi, čo bolo strašne nízky vek na modernizáciu. Plus ako bonus, pražské T6 majú platňové dvere, čo spôsobuje, že zastávky nemôžu byť vo výške podlahy 15T, ale musia byť +- o 50 mm nižšie.
registrovaný uživatel Jak44 
Počet komentářů uživatele3 »fotek 0
25.03.2020 (10:13)  
Junior: Odpoveď, prečo sa robia reko z T3 a nie z T6 je jednoduchá. T6 majú samonosnú konštrukciu a z toho sa wana robí veľmi ťažko... :)
25.03.2020 (10:48)  


Dobre, wana je jedna vec ale to je T3R.PLF teda nízka. No čo ostatné vysoké T3R.P?
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
25.03.2020 (7:39)  
No dobře, ale co má takový vůz společného s T3? Podvozky a jméno. Jak přesně na to budou následující generace doplácet?
25.03.2020 (9:30)  


Že stále majú ľudia pocit že sa vezú v starej električke... Napríklad. Dizajn a náter robí veľa, uznajme že T6/III. pôsobí modernejšie
24.03.2020 (22:37)  
Junior: Respektive si Praha postaví úplně nové T3 - Pragoimex dodá nové karoserie a celkem by "wan" mohlo být až 100 s tím, že poslední wana by byla postavena v roce 2026. Se započítáním životnosti 30 let by tady T3 mohly být až do roku 2056, což mi přijde jako naprostý úlet srovnatelný s tím, že by se po silnicích proháněly poštovní autobusy s dřevěnými nástavbami, ale motorem Euro 6. Bohužel na to budou následující generace doplácet stejně jako teď se my pořád potýkáme s vysokopodlažními Karosami.

T6A5 mám taky rád, jen by chtělo je vyčistit a vyměnit jim interiér po vzoru modernizace KT8 z Miskolce. Pak by to byly super tramvaje klidně na dalších 15 let. Jestli je na nich něco nezapomenutelné, tak je to jejich zvuk.
24.03.2020 (14:30)  
Kdesi jsem četl, že teď nějaká větší část těchto tramvají půjde z Prahy pryč...ani nevím jak je to s nimi v Ostravě, tam to vzali brutálně s příchodem těch nových, které sice nevypadají špatně ale po T3 se mi bude stýskat...
24.03.2020 (17:16)  


T3? No mne skôr po T6... Mám ich radšej aj z vizuálneho hľadiska ako aj z pohľadu cestujúceho.. pohodlnejšie a hlavne tie nekonečné rekonštrukcie T3 to je až nemysliteľné... Každé mesto dnes kupuje už len nízkopodlažné vozy ale Praha nie Praha vyradí mladšie T6 (vysoká podlaha) nakoľko mali kilometre do veľkej prehliadky ale miesto toho totálne zrekonštruuje kvantum T3 (predpokladám že to vyšlo drahšie ako keby robili prehliadky na T6 ďalej) a taktiež je to vysoká podlaha... Mne sa nad tým rozum zastavuje
24.03.2020 (12:27)  
Soupravy 8657+8658 z Vozovny Motol na 9 Sídliště Řepy - Spojovací a zpět. Dnes už 8657 jezdí sama a 8733+8658. :)
24.03.2020 (17:18)  


Ešte jazdia? Tak to som prekvapený.. Ale v ten deň som fotil aj také čo už vyradili

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko