..: Fotogalerie - detaily fotografie 8712+8745 :..
 

8712+8745


8712+8745Informace o fotografii:
 - Místo focení: Olšanské hřbitovy
 - Datum: 10.8.2011
 - Autor: Láďa Mlynařík  Poslat email autorovi
 - Pozn.: T6
 - Zobrazeno: 2564x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Málo hodnocení pro Rating uživatelů

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

01.02.2020 (18:14)  
Nedá sa povedať, že by mi T6 chýbali. Vysokopodlažné, na „rýchlodráhach“ s S49 (napríklad horná časť Plzeňské) sa v rýchlosti rozkmitávajú rovnako ako T3 (nedostatočné tlmenie pohybov podvozkov) a ich hrozný zvuk výstrahy dverí už bol našťastie nahradený. (Naviac ich výklopné dvere nedovoľujú stavbu vyšších nástupišť.)

Zaujímavý historický moment je „diaľničná nálepka“ na čelnom skle – kedy zmizla? Pamätám si zavedenie pri otvorení rekonštruovanej trate s bezžliabkovými koľajnicami na Lehovec, ale kedy zmizla, nie. (Zrejme keď boli všetky vozy preprofilované…)
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
30.01.2020 (7:41)  
To spojení je správně, celé hřbitovy jsou na Žižkově, ale na fotce není Žižkova ani kousek.
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
29.01.2020 (19:59)  
Hnidopišská poznámka: fotka je z Vinohrad
30.01.2020 (5:56)  


Máš recht;-) Já mám prostě Olšany nějak spojené se Žižkovem:-)
29.01.2020 (19:04)  
Ani jsem netušil, že jedna kdysi tuctová fotka ze Žižkova vyvolá takovou diskuzi:) 15T jsou dodány všechny, což ale neznamená, že by zdaleka všechny, natož bezproblémově,jezdily. Trochu si myslím, že z dnešního pohledu unáhlený odchod T6 byl politické rozhodnutí aby to s 15T nemohlo alespoň na čas dopadnout jako se 14T, které několik let úspěšně stály. A ani jako fotografovi, ani jako cestujícímu mi teda nechyběly:):)
Hodně doufám, že se větší série "Wan" uskuteční, protože až bude nařízena nízkopodlažnost na všem, tak to budou pro mě jediný hezký a na cestování rozumný tramvaje. Zvláště jestli za nimi budou (a vzhledem k počtům čekám, že ještě dlouho budou) jezdit klasické vysoké T3RP.
15T bych vzal na milost, pouze kdyby se z toho vyházela ta jedna řada sedaček aby bylo kam si stounout. Že bychom měli MHD dimenzovanou na ježdění v sedě asi po dobu životnosti "patnáctek" nehrozí.
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
29.01.2020 (15:45)  
Riga z toho tak docela netěží, když uvážíte politické souvislosti... až po rezignaci starosty...

Jinak v Brně se v létě při oslavách mluvilo o koupi 30 ks T6 jako o hotové věci a předváděli spřaženou trojici, která bude jezdit na jedničce.
29.01.2020 (14:17)  
Šimon P.: Díky za upřesnění. Praha je jistě hrdá, že spolu s ČD druhdy neznámým vlastníkům Škody Transportation a nyní panu Kellnerovi ušetřila pár miliard. Takže s T6 už se tedy vůbec nepočítá, ačkoliv by byly zřejmě vhodnější pro rekonstrukci?
29.01.2020 (14:08)  
Všechny 15T už jsou dodány, současné T3RP v příštích letech budou procházet rekonstrukcí po vzoru T3R.PLF v "retro" barvách krémovočervené.
U 15T se holt zaplatil vývoj, teď z toho těží Cottbus, Riga nebo Bratislava a Turecko. Stejný příklad jsou loko řady 380.
29.01.2020 (14:02)  
Rabín: Té šestky jsou také ve velkém vyprodávány na východ, často za směšně nízké částky. Přitom mohly ještě sloužit, popřípadě prodělat rekonstrukci na částečně nízkopodlažní provedení ve stylu "wan" T3R.PLF (kterých je nedostatek), aby bylo učiněno zadost požadavkům bezbariérovosti. Jenže smlouva na předražené, problémové a těžké 15T (aspoň že už začaly dostávat klimatizaci) je bohužel nevypověditelná, tak se budou kupovat až do roku 2023 dál, i když kvůli nim DPHMP už málem zkrachoval a musí odprodávat funkční a dobře udržované starší typy ještě před koncem životnosti, ač zároveň nemá na nákup nových méněkapacitních tramvají, které by velmi potřeboval.
29.01.2020 (12:19)  
NIcKON: to pražské spřáhlo je na vozu 8712 vidět i na této fotografii. Bylo (možná dosud je) takových vozů víc. Pražským spřáhlem se nahrazovala poloautomatická spřáhla +GF+ poškozená při nehodách. Mezi vozy zůstala poloautomatika, vně dvojic pak klasika. Vůz 8712 byl sešrotován v roce 2018, vůz 8745 stále stojí odstaven v ústředních dílnách.
29.01.2020 (10:51)  
T6A5, podle mého názoru nejpohodlnější pražské tramvaje, bohužel už také rychle končí. Obě zobrazené už v Praze dojezdily. Mmch, vlevo stojící 8712 byla zajímavá i tím, že měla na každém konci jiné spřáhlo, vpředu klasické pražské, vzadu poloautomatické, zatímco většina T6 měla na obou stranách poloautomatiku.
29.01.2020 (12:32)  


T6 jsem jako cestující měl také nejraději. Byly prostorné jako T3 a zároveň jsem viděl ven i jako stojící:)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko