..: Photo Gallery - Photo details Tatra T3M.3 :..
 

Tatra T3M.3


Tatra T3M.3Informace o fotografii:
 - Place: Záluží
 - Datum: 31.3.2021
 - By: Patrik 
 - Comm.: Tatra T3M.3 opustila zastávku
Petrochemie a míří do
zastávky Chemopetrol, v
poslední den provozu před
výlukou a rekonstrukcí
rychlodráhy za cca půl mi
 - Zobrazeno: 3008x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Málo hodnocení pro Rating uživatelů

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

Registered user JB 
Number of user's comments505 »fotek 0
07.04.2021 (16:49)  
Rozdíl byl v poněkud zesílené skříni, která byla taky trochu užší. To ovšem nebylo vidět.
07.04.2021 (16:46)  
Připomínám p.t. váženému publiku, že v Drážďanech jsem hluboko za socialismu viděl "trojspřeží" 2xT3 plus velmi podobný vlečňák. Podrobnosti mě nikdy nenapadlo zkoumat, rozhodně to byly "stejné tramvaje, jako v Praze", snad včetně sedaček.
Registered user JB 
Number of user's comments505 »fotek 0
07.04.2021 (7:30)  
Mám matně v hlavě, že se to v Praze zkoušelo už v dávnověku, proto ta úvaha o odběru proudu (dominovaly staré vozy, T1 jezdily sólo a nebylo jich mnoho).
06.04.2021 (22:20)  
Jindro, v Praze proběhly zkoušky v roce 2013 v sestavě 3xT3R.P. Cíl zkoušek byl ověřit, zda je to v provozu bezpečné např. při přestavování výhybek. V Košicích to určitě byly zrychlovače.
Mimochodem, s trojicemi T3R.P a T6 proběhly už v listopadu 2003 zátěžové zkoušky napájení ještě neotevřené tratě na Barrandov. Vozy však dojely na zkoušku ve dvojicích a trojice se sestavily až na místě, takže problém s výhybkami nebyl; jezdilo se pouze z Hlubočep na Barrandov a zpět. Zajímavost byla, že trojice T3R.P jezdily na tři sběrače (nemají silnoproudé propojení); T6 jezdily na dva sběrače (první a druhý vůz, protože jeden sběrač by asi všechny tři neunesl).
Registered user JB 
Number of user's comments505 »fotek 0
06.04.2021 (16:47)  
Asi je potřeba odlišovat původní T3 a modernizace. Košice a Praha tedy byly předpokládám původní zrychlovačové. Potíž při zkoušení v Praze - odhaduju - mohla být ve velkém odběru proudu, kterému se měnírny teprve postupně přizpůsobovaly.
3xT6 v Brně jsou jisté.
06.04.2021 (14:32)  
mRKEF: V Košicích bývaly 3xT3 běžné na linkách k železárnám. V Praze jsou doloženy zkušební jízdy 3xT3, na linku to nikdy nevyjelo. V Ostravě občas jezdí 3xVarioLF - např. v minulosti při Colours of Ostrava. V Brně v současnosti snad běžně 3xT6 na lince 1.
Patrik: pokud ano, tak jedině dobře :)
06.04.2021 (11:54)  
06.04.2021 (10:48)  
Můžou T3 jezdit i trojitě? V Liberci běžně jezdí dvojmo, ale trojmo jsem to snad nikdy neviděl, ani na foto.

Zajímavé je porovnání výšky sběrače a tramvaje. Sběrač je vysoký jak samotná tramvaj ...
04.04.2021 (22:01)  
Úžasná je ta šikmá řetězovka. Nějak k té mostecko-litvínovské tramvaji patří. A obávám se, že po rekonstrukci tam už asi nebude...
05.04.2021 (20:42)  


Prý zůstane
04.04.2021 (19:59)  
Manželství je jako jízda tramvají z Mostu do Litvínova. Celou cestu to s tebou hází sem a tam a když to skončí jsi v ještě větší prdeli než na začatku :D.

Nebo tak nějak to bylo ....

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2021 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko