Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
5047.022-8 + 5047.014-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Horn - Rosenburg - Datum: 27.10.2022 - Autor: Danda - Pozn.: R 6026 [Horn -> Sankt Pölten] - Zobrazeno: 2059x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Uvidíme se s nima v pravidelném provozu. Nejmenovaný soukromník působící v České Republice to koupí a nasadí do provozu jako převratnou novinku. A bude s tím jezdit hlavně pod drátama.
Již od roku 1987 zajišťuje řada 5047 vozbu na více jak polovině neelektrifikovaných tratí v Rakousku a je tak pro Rakouské státní dráhy nepostradatelná.
Jednou z tratí, kde lze motorové vozy potkat je malebná lokálka v Dolním Rakousku vedoucí z Hadersdorfu am Kamp do Sigmundsherbergu, zvaná Kamptalbahn. Tuto trať nalezneme v jízdním řádu pod číslem 820.
Po opuštění výchozí stanice Hadersdorf am Kamp se trať proplétá přes známá vinařská města, jako například Langenlois. Dále vede souběžně s hřebenem Heiligenstein, známé turistické místo, proslulé zejména díky rozhledně Kamptalwarte nebo jednou z nejlepších vinic Ryzlinku rýnského v Rakousku.
Významným bodem na této trati je okresní město Horn, ležící na řece Taffa a rovněž je koncovou stanicí frekventované části tratě pro vlaky jedoucí z Sankt Pöltenu. Z Hornu trať pokračuje do města Sigmundsherberg, kde je rozsah železniční dopravy značně řidší. V koncové stanici lokálky, Sigmundsherbergu, najdeme i železniční muzeum, které připomíná historii Kamptalbahnu, jejichž historie sahá až do roku 1889.
Střednědobé plány počítají trať v horizontu 5 let elektrifikovat, čímž dojde k vytlačení motorových vozů, které se zde prohání již 35 let.
Otázkou zůstane, zda se s motorovými vozy ještě uvidíme v pravidelném provozu a nebo místo najdou ve výše zmíněném muzeu, vedle svých starších předchůdců.
Jednou z tratí, kde lze motorové vozy potkat je malebná lokálka v Dolním Rakousku vedoucí z Hadersdorfu am Kamp do Sigmundsherbergu, zvaná Kamptalbahn. Tuto trať nalezneme v jízdním řádu pod číslem 820.
Po opuštění výchozí stanice Hadersdorf am Kamp se trať proplétá přes známá vinařská města, jako například Langenlois. Dále vede souběžně s hřebenem Heiligenstein, známé turistické místo, proslulé zejména díky rozhledně Kamptalwarte nebo jednou z nejlepších vinic Ryzlinku rýnského v Rakousku.
Významným bodem na této trati je okresní město Horn, ležící na řece Taffa a rovněž je koncovou stanicí frekventované části tratě pro vlaky jedoucí z Sankt Pöltenu. Z Hornu trať pokračuje do města Sigmundsherberg, kde je rozsah železniční dopravy značně řidší. V koncové stanici lokálky, Sigmundsherbergu, najdeme i železniční muzeum, které připomíná historii Kamptalbahnu, jejichž historie sahá až do roku 1889.
Střednědobé plány počítají trať v horizontu 5 let elektrifikovat, čímž dojde k vytlačení motorových vozů, které se zde prohání již 35 let.
Otázkou zůstane, zda se s motorovými vozy ještě uvidíme v pravidelném provozu a nebo místo najdou ve výše zmíněném muzeu, vedle svých starších předchůdců.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko