..: Fotogalerie - detaily fotografie 80-90.730 railjet + 1216.233-7 :..
 

80-90.730 railjet + 1216.233-7


80-90.730 railjet + 1216.233-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Kostěnice - Pardubice-Černá za Bory
 - GPS: 50°1'9.158"N, 15°52'4.047"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 14.5.2018
 - Autor: LeHydrak  Poslat email autorovi
 - Pozn.: railjet 76 "Antonín
Dvořák“
 - Zobrazeno: 3492x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
18.05.2018 (11:27)  
Zcela totožné, rozdíl je jen logu na podhlavnících a v barvě potahu ve 2. třídě.
Moje záda dnes nejraději příplatkové Recara s perforovanou kůží, ale to už je jiný způsob dopravy :-)
18.05.2018 (10:39)  
nadkachna!: Pod to se podepíšu i přesto, že asi máme různá záda. Mmch, český RJ má stejné sedačky jako rakouský?
18.05.2018 (9:57)  
nadkachna!: Slovo parodie je asi zbytečně emotivní, jsou to objektivně výrazně pohodlnější polohovatelná sedadla než v 1. třídě s podstatně větším prostorem pro cestujícího. Pravda, měla by být od jedničky oddělena přepážkou, což nejsou a navíc přes business courají i jiní cestující na WC, čímž se ztrácí to, co by k nejvyšší třídě mělo patřit, totiž mnohem více soukromí. Ale vzhledem k tomu, že je téměř jistota, že některý z business spolucestujících bude stejně celou cestu hulákat do telefonu a zachraňovat svět od kolapsu, tak je to vlastně jedno:-).
18.05.2018 (8:02)  
NIcKON : Business česká souprava nakonec dostala, ale díky požadavku na oddíl pro kola ve voze č. 7 a snížené kapacitě první třídy na úkor druhé je spíše takovou parodií. Osobně sedadla v první třídě považuji za povedená a pohodlná – především oproti českému Ampz a původním seslím v pendolinu, kde je delší cestování hotovým utrpením. Měkký gauč á la staré rakouské Amz 19-91.1 to holt ale není.
Jinak pointa této disku myslím není v tom, že by railjety byla špatné (to rozhodně nejsou), jen že dříve bylo i líp a že to ze strany výrobce a objednavatele šlo i lépe udělat.
17.05.2018 (21:25)  
Komín: Zdejší šotouštvo tu čekalo na někoho moudrého s nadhledem, kdo objektivně ocení informační hodnotu jejich názorů. Díky, že jste se této nevděčné funkce ujal a šotouštvo už díky vám prozřelo, že tu jen bezcenně plká :) Btw, blednutí snů při střetu s realitou není nic nového ani nezvyklého, ale je dobře, že to někoho s bohatými profesními i životními zkušenostmi aspoň pobaví.
Za opravu omylu s Businessem děkuji, s českou soupravou jsem ještě neměl tu čest.
JB: S malým písmenem na začátku by se railjet v obecných zmínkách podle Pravidel psal i tehdy, kdyby logotyp začínal velkým. Zrovna ve schopnosti neucpávat trať má podle mě Pendolino náskok, protože nedisponuje na rozdíl od RJ jediným hnacím vozidlem. Dvojkové taury, nasazované na RJ, jsou podobně staré jako Pendolina a kromě toho se jim problémy také nevyhýbají:
http://www.zelpage.cz/zpravy/6633?lang=cs
Čili zdechlý RJ je statisticky vzato otázkou času.
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
17.05.2018 (18:51)  
Ano, a kromě toho všechny ty uvedené žebříčky hodnot se vám přeskupí ve chvíli, kdy zůstanete stát na mezi. Na schopnost neucpávat příliš často trať jste všichni pozapomněli.
V tomhle je railjet (ano, logotyp je s malým) dobrý, podle ČD se ještě nestalo, aby nedojel.
registrovaný uživatel Komín  mail  
Počet komentářů uživatele360 »fotek 0
17.05.2018 (17:32)  
Je zábvné pozorovat, že když se ona vysněná vozidla dostanou na české koleje, najednou už na skvělosti zejména v očích místního šotoušstva ztrácí. Nejdříve to potkalo pedolino, dnes koukám již i dříve tolik opěvovaný railjet. Tráva za plotem je zelenější, to je jediná informační hodnota, kterou tyto komentáře mají.
PS: český railjet má business třídu také, avšak pouze v šesti sedadlech.
17.05.2018 (15:51)  
Vida, první kdo ví, kolik stojí Business. Na webu ČD to snadno zjistit nejde. Škoda, že na cestu z Prahy do Pardubic platit 2x tolik za jízdenku už je zbytečný luxus. A jak to vůbec je se střídáním rakouských souprav s českými, které Business nemají? Lze někde zjistit, zda Business vůbec bude?
17.05.2018 (15:45)  
U RJ je co do komfortu sezení poměrně velký rozdíl mezi 1. třídou a business. Připouštím, že jedničce to není žádná sláva, mám pocit, že ta sedadla jsou taková nějaká "antianatomická", jakoby se s tělem pořád prala, ale business je skvělý. Rozdíl v ceně 150 Kč, v tom poukázka na 50 do hospody, rozhodně to stojí za to.
Jen se občas stane, že i týden dopředu je už business vyprodaný.
17.05.2018 (11:53)  
Souhlas, pro komfort cestujících přestává být pod ekonomickým tlakem místo. Zvuková izolace stojí peníze a kila navíc, kvalitní konstrukční materiály a komponenty také nejsou zadarmo. Že nemá 1. třída v rakouském RJ vlastní záchod (je třeba projít businessem nebo do vedlejšího vagonu), je sice nepříjemné, ale asi pochopitelné. Nicméně vyrábět dobře tvarovanou sedačku není dražší než špatně tvarovanou, stejně tak vyrábět dobře naladěný podvozek oproti špatně naladěnému.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko