Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Naopak | |
Informace o fotografii: - Úsek: Bezpráví - Ústí nad Orlicí - GPS: 49°59'29.914"N, 16°20'3.553"E » - Datum: 7.5.2016 - Autor: Novák David - Pozn.: railjet 79 „Johann Strauss“ - Zobrazeno: 4138x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Jardo, u těhle mašin to co popisuješ nehrozí. Obří, tichounká a naprosto stejná stanoviště. Jediný, v čem je rozdíl (podle mě to je tak i u taruse), je I. a II. stanoviště. Z I. se ovládaj například baterie na mašině a na II. je většinou místo pro mikrovlnku/ledničku.
A není to náhodou tak, že jim vyhovuje to či ono stanoviště? Nevím, jak to je u taurů, ale třeba na starejch tramvajích je registrační rychloměr jen na jednom stanovišti, takže když je se jede "špatným" směrem, tak se musí přes celou mašinu pro proužek.
To samý třeba dvojčata 753 bejvaly chladičema k sobě, aby fírovi nepraskla hlava, žejo.
Není možné, že to je jen blbě natřený a fírům víc vyhovuje líp to či ono stanoviště?
To samý třeba dvojčata 753 bejvaly chladičema k sobě, aby fírovi nepraskla hlava, žejo.
Není možné, že to je jen blbě natřený a fírům víc vyhovuje líp to či ono stanoviště?
... :-) a stejne ji mam rad! Vim zajiste ze ji dela Siemens, ale navzdy v ni vidim velvyslance "nasi" K.u.K. Monarchie. :-)
Ach, ach, oč by to bylo hezčí foto, kdyby ta zeleň nebyla rozmazaná.
To je opravdu tak problematické lokomotivu v Praze "otočit", aby "seděla" k soupravě?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko