Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Naopak | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Bezpráví - Ústí nad Orlicí - GPS: 49°59'29.914"N, 16°20'3.553"E » - Datum: 7.5.2016 - Autor: Novák David - Bem.: railjet 79 „Johann Strauss“ - Zobrazeno: 4138x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
těch absurdit na rozdělenejch drahách je teď víc-např.končící ř.122 těsně po změně nátěru(i když hodně jich je ještě zelenejch )...než se donajbrtilo, tak jezdily taky pěkný cirkusy...no a jestli sleduje někdo tohle-hmmm-strojmistr ani neví, jak nový mašiny vypadají-natož jaký mají nátěr, vrchnímu je to asi jedno, jak to otočí, takže jedině fíra, ale když nastupuje na výkon na hlavním a někdo mu to chystá...
pro Zlamalik:
:-) Zlamaliku, Zlamaliku, versujici Pragmatiku! :-)
:-) Zlamaliku, Zlamaliku, versujici Pragmatiku! :-)
23.05.2016 (8:49)
Krása, jak z reklamy. Nestyďme se využívat točny z Rakousko-Uherska, když máme takové krásné mašiny z Rakouska a chceme jezdit Railjety. Je to prkotina, ale důležitý detail. Symetrický nátěr by potlačil celkový dojem soupravy.
rakušáci taky neřeší symetrii nebo "správný" směr - http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/obb410.jpg - http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/obb565.jpg
pro Vlad:
Obavam se, ze zejmena v posledni vete mas proste pravdu. A nejen na "nabrezi", i v Rakousich........
Obavam se, ze zejmena v posledni vete mas proste pravdu. A nejen na "nabrezi", i v Rakousich........
No jo, ale v Rakousích to už přeci jezdí trošku déle a tamější fírové asi už maji vychytané na kterém stanovišti je to pro ně "výhodnější". A mohli by snad ovlivnit, jak chtějí, aby byly stroje nastříkané a pak ladily do soupravy. (Pravda, i na fotkách z Rakouska to je občas otočené). Takže bych pak očekával, že se podobné zkušenosti přenesou i dál.
A nebo o nátěru rozhodne nějaký úředník na Nábřeží, který v té mašině nikdy ani neseděl a on se přeci nebude nikoho ptát?
A nebo o nátěru rozhodne nějaký úředník na Nábřeží, který v té mašině nikdy ani neseděl a on se přeci nebude nikoho ptát?
:-D tak jsem se mrknul na fotky a na fotce jede z prvního stanoviště. To znamená, že mašiny se malujou tak, aby správně jezdili ze dvojky.
Jestli je to záměr, nebo čistě náhoda, tak to netuším. Ale určitě to záměrně nikdo neotáčí, aby si mohl ohřát gáblík za jízdy, nebo aby se mu dobře oživovala mašina. To se děje třeba u nákladní dopravy, protože z vlastní zkušeností můžu napsat, že člověk si před dvoudenní štrekou otočí stroje, jak je mu pohodlný... U osobky na to není čas a ani se to nějak nehrotí, když z toho fíra za 4 hodiny spadne a jde při přerušení do kantýny.
Jestli je to záměr, nebo čistě náhoda, tak to netuším. Ale určitě to záměrně nikdo neotáčí, aby si mohl ohřát gáblík za jízdy, nebo aby se mu dobře oživovala mašina. To se děje třeba u nákladní dopravy, protože z vlastní zkušeností můžu napsat, že člověk si před dvoudenní štrekou otočí stroje, jak je mu pohodlný... U osobky na to není čas a ani se to nějak nehrotí, když z toho fíra za 4 hodiny spadne a jde při přerušení do kantýny.
Andy, díky. Dá se nějak poznat, který stanoviště je ve směru jízdy? Jestli se dává přednost baterkám, nebo plnýmu pupku.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko