..: Fotogalerie - detaily fotografie 1216.234-5 :..
 

1216.234-5


1216.234-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Eichberg - Küb
 - GPS: 47°40'16.853"N, 15°54'4.329"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 15.7.2015
 - Autor: Novák David  Poslat email autorovi
 - Pozn.: railjet 78 „Johann
Strauss“
 - Zobrazeno: 6076x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
20.04.2016 (20:44)  
Ta to stou rychlostí a místními šotouši působí jak vtip. Coto je přesně zač ono zařízení před soupravou, mezi kolejema? Nějaký místní světelný návěstidlo nebo co? Předem děkuji za reakce.
20.04.2016 (22:35)  


Je to vjezdové návěstidlo do stanice Eichberg am Semmering :)
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP Vlad  mail  
Počet komentářů uživatele815 »fotek 0
20.04.2016 (19:34)  
Novák David: Nezvrhla, to je normální. :-)
Někteří ani netuší, že taková pomalá rychlost v daném úseku je na přání rakouských železničních fotografů, kterým ÖBB vyšly vstříc.
20.04.2016 (19:35)  


No, tak tohle jsem taky netušil :-) díky za informaci
20.04.2016 (18:51)  
SYN byste měl chodit raději pěšky protože už sám vlak je synonymem kvaltování

Doporučuji vyzkoušet. Brno - Salcburk 14 dní pěšky, zpět 4,5 hodin jízdy. Ženeva - Avignon 12 dní pěšky, zpět 3 hodiny jízdy. Hned máte jiné vnímání světa...
20.04.2016 (18:01)  
Zirecek: ja taky ne. Stejne tak nemam rad ty socialne - inzenyrske vyzvy aby společnost nespechala, nelpela na materialnu apod. Moje postapo poznámka mirila na touhy Sepliho a Ládi.

Jiří Kocurek : jistě že se cestovalo, ovšem hybnost obyvatelstva i zboží před 100 a více lety a dnes jsou radove jinde. tudíž zehrani LM na nepokles času traveneho na cestě je mimo.
registrovaný uživatel IM 
Počet komentářů uživatele35 »fotek 0
20.04.2016 (17:53)  
Fotka moc pěkná :-).

Škoda jen, že tu lokomotivu neotočej, aby ladila s barvou vozů.
20.04.2016 (18:12)  


Děkuji :)
20.04.2016 (17:26)  
Keprt: Měl-li někdo řemeslo, tak vozil zboží, mimo jiné na trh do města. Tamtéž jezdili zemědělci prodávat přebytky. Ostatně Karel IV stavěl ten most v Praze pro povozy tažené animální trakcí. A svět je už tak zařízený, že železná ruda, uhlí a vápenec se skoro nikde nenajdou na jednom místě, pro výrobu železa nezbývá než přepravovat. Nakonec ani ta motyka nevydrží věčně, takže i post-apo společnost se bez kováře neobejde. A jak nasviňu platí nepřímá úměra: Čím chudší pole, tím rychleji se motyka opracuje k nepoužitelnosti.
A že naši předkové nekvaltovali? Opravdu ani se senem před bouřkou? Nakonec i ruchadlo bratří Vaverkových bylo určeno ke zrychlení práce na poli, s motykou to trvá mnohem dýl.
20.04.2016 (16:26)  
Se ta diskuze trochu zvrhla ne? :-D
20.04.2016 (16:05)  
Keprt: Ty si přeješ "postapokalyptickou společnost"? Vypadá to, že ano; já rozhodně nikoliv.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
20.04.2016 (15:36)  
pro Milos:

rozdil je snad jen ve stlaceni narazniku. To je OK. Jde o kazen v nastaveni predpeti a praci posunovace.
registrovaný uživatel milos  mail  
Počet komentářů uživatele578 »fotek 0
20.04.2016 (14:49)  
Technická pro znalce - ví se, jaký je rozdíl v přesné délce celé této soupravy railJetu v případě, že jí Taurus táhne, nebo jede řidičákem napřed?
Za jízdy přece nebudou shodné soupravy celkově asi zcela shodně dlouhé, ne? Řeší se to nějak?
Jen pro zajímavost...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko