..: Fotogalerie - detaily fotografie 1216.2xx ÖBB :..
 

1216.2xx ÖBB


1216.2xx ÖBBInformace o fotografii:
 - Úsek: Ústí nad Orlicí - Ústí nad Orlicí město
 - Datum: 19.5.2012
 - Autor: ythomas_ct 
 - Zobrazeno: 7959x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 3
 - Rating od uživatelů:
 4

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
29.05.2012 (19:40)  
"Hezke, vzdusne", temito slovy vsichni soucasni architekti obhajuji sve sklobetonove hruzy bez ducha a krasy. Kez by to nasi potomci brzy rozebrali a vratili se k historisujici architekture. Zbourani nadrazi UnO, stejne jako starych mostu a tovaren by mi nevadilo, kdyby moderni nahrady byly opet dekorovane, historisujici nebo secesni. Dokonce na jednom blogu o architekture pomatenec hani starickeho architekta, ktery v konkursu na Dum Odborovych Svazu dodal skicu kamenneho palace jako Narodni muzeum a velebi soucasnou odstreluhodnou krabici.
24.05.2012 (14:58)  
Vladane, zcela s tebou souhlasím. Slyšel jsem, že někde u nás v republice stojí ještě jedno nádraží, téměř totožné tomu ústeckému. A rozhodně nepřekáží koridoru jako toto. Somerová si myslí, že nádraží zachrání několika truhlíky s muškáty... škoda mluvit. Nádraží se sice zachová, snad i opraví, ale k čemu to bude? Odpovídat nebudu, nechci se tady vyjadřovat sprostě.
24.05.2012 (11:42)  
Podle mych informaci od mistnich vypravcich by mela byt dokonce zachovana i funkce budovy
23.05.2012 (21:18)  
Výborný. Je bezva, že to vyčistili. Loni jsem to tam zkoušel a bylo to zarostlé. Na tomhle mostě mám snímek z 90. let na kinofilmu, takže pro mě je to osobní nostalgie.
Jinak myslím, že dost podhodnocené! Mně se to líbí a hodně!
Na použitý aparát je to solidní edit.
23.05.2012 (18:43)  
Astartoth: Co je na tom mostu úžasného? Původní konstrukce je obetonovaná, protože už se před lety začala rozpadat a ještě pár let a rozpadne se úplně, takže čím dřív zmizí, jen dobře. Podobné smýšlení zapříčinilo nynější stav, nové nádraží už mohlo dávno stát, hezké, vzdušné bez "kadrmanova pomníku": http://www.usti-chocen.cz/prujezd-zeleznicnim-uzlem-usti-nad-orlici-prezentacni-video-dvd
23.05.2012 (17:18)  
Jan Jindra, ythomas: díky za info, tak jsem zvědav, kdy to vypukne (a bude hotovo).

Astartoth: tak se k tomu krásnému obloukovému mostu (s malou světlostí) nastěhuj a počkej do první povodně..
23.05.2012 (16:19)  
Ad Martin Keppert, Jan Jindra:
Opravdu by se mělo jednat o přípravu na rekonstrukci; otázkou je, kdy tato stavba opravdu začne. A několik poznámek:
- Bezpráví se tato stavba (modernizace Ústí n. O.) opravdu týkat nebude, protože úsek Ústí n. O. - Choceň se (snad) bude stavět až někdy v budoucnu; má jít o dva tunely (ten první od Ústí má mít snad nově něco těsně pod 5 km, bo TSI SRT) a takový nějaký "průjezd Brandýsem n. O.",
- staré nádraží sice zachováno bude, ale je podle mě jen otázkou času, kdy se tak nějak samo rozpadne; SŽDC do jeho opravy z pochopitelných důvodů investovat nebude a pochybuji, že signatáři petice pro jeho zachování uspořádají sbírku,
- most na fotce nejspíš bude po dokončení modernizace zbourán; nový most (či spíš taková estakáda) půjde v nové stopě (Orlici - směrem od nádraží, tedy proti proudu - asi překříží ještě před soutokem s Třebovkou), a to z důvodu zvětšení poloměru oblouku; ze současných 70 km/h by se tak traťová rychlost měla dostat na nějakých 120/130/160 km/h, nebo jaké hodnoty jsem to onehdá viděl v jakési malůvce od SUDOPu...
23.05.2012 (16:10)  
Skoda pekneho obloukoveho mostu. Ten v Krasikove byl taky zboren a nahrazen ohyzdnou novostavbou :( A pres budouci hradby uz neuvidime tu krasnou secesni tovarnu kousicek za Ustim.
registrovaný uživatel ceskolipak  mail  
Počet komentářů uživatele171 »fotek 0
23.05.2012 (15:56)  
Není přes nádraží 70 km/h ?
23.05.2012 (15:41)  
Martin Keppert - ano, jde o přípravu na rekonstrukci železničního uzlu (známý oblouk v Bezpráví ale zůstane nezměněn) Staré nádraží bude zachováno, vedle vyroste nové, most na fotce bude vystavěn nový (kvůli tomu, že s tímto byly při povodních potíže, ucpal se naplaveným dřevem). Rychlost se zvýší z 80 km/h na 120 a pro naklápěčky na 160.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko