..: Fotogalerie - detaily fotografie 1216.233 :..
 

1216.233


1216.233Informace o fotografii:
 - Úsek: Velim - Nová Ves u Kolína
 - Datum: 7.6.2014
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6245x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel wen 
Počet komentářů uživatele125 »fotek 0
27.06.2014 (17:37)  
Pikehead: Nad otázkou trakce jsem teda fakt nepřemejšlel :-)
27.06.2014 (15:08)  
wen: a nechtěl jste radši normální trakční jednotky, než tohle řešení pro uplatnění nadbytku Taurů? :)
26.06.2014 (17:31)  
Martin99: tak pokud to nevyrábí, tak to jsem také zvědav :D Němec si na hlavu s*át nenechá jako ČD, aby takhle firma na západním trhu neskončila dříve než začala...
registrovaný uživatel wen 
Počet komentářů uživatele125 »fotek 0
26.06.2014 (17:30)  
Nemůžu se na tu fotku vynadívat! Akorát v listopadu 1989 jsem si naivně myslel, že něčeho takového se dočkáme tak za dva, nanejvýš za tři roky :-)
26.06.2014 (17:08)  
Je vcelku nepochopitelné, proč si v případě rozchození turbosyslů s 380 nedupnou ČD, jako zákazník. On je to totiž trucpodnik jak ze strany Škodovky tak ze strany Siemensu. Technicky je spolupráce turbosysla a 380 možná, jenom kluci se spolu jaksi odmítají bavit.Skoro bych řekl, že kluci ze Siemensu rozšlapali těm klukům ze Škodovky (nebo možná naopak) naposledy na písku bábovičku a teď trucuje každý v jednou koutě pískoviště....
26.06.2014 (16:49)  
PepaN: Oni ještě nezačali těch 6 patrových souprav pro DB ani vyrábět, tak nevím, jak to pak chtějí stihnout i se schvalovacím procesem. Pokud jim bude schvalování trvat stejně dlouho jako to schvalování 380-tky..... Akorát že Němci se s nimi tak mazat nebudou, ti jim vystřihnou penále raz-dva...
26.06.2014 (14:59)  
Astartoth - rampa na jihu je méně strmá než ta na severu. Co to dělá na Arlbergu, můžete vyzkoušet, nejlépe ve voze nejblíže k 1216. Výživné svezeníčko. 810 budete na našich lokálkách považovat za chodově klidné vozidlo.

Dalším důvodem může být umístění hal. Jednička obráceně zajistí v Praze menší docházkovou vzdálenost pro lépe platící zákazníky. V dobách hlavového n. měla smysl jednička blíže k východu ve Vídni
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
26.06.2014 (14:20)  
To smím. A rád
26.06.2014 (13:59)  
Astartoth: no to určitě, hlavně že se toho vyrábí takový kvanta, kromě ČD si koupili celé 2 kusy Slováci a 6 Němci (na zkoušku, co od toho vůbec mohou očekávat), Barvo! :D Hlavně máme výrobce, který když se mu nedá zakázka na míru a koupí se něco jiného jiného, tak jde breček k ÚOHS, bez ČD, které dávaly Škodě zakázky přímo by tato firma už neexistovala...
26.06.2014 (13:00)  
PD: a to proc, kazdy druhy ridicakem napred vykoleji a zriti se do bezedne hlubiny Alp?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko