Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
1146.001-1 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Bernhardsthal - Břeclav - Datum: 2.6.1991 - Szerző: Jiří Vaněk - Pozn.: EC 8 "Antonín Dvořák" - První vlak kategorie Eurocity před několika okamžiky překročil hranici z Rakouska do Československa. - Zobrazeno: 5044x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Rabín: EC sice ne (nebo o tom aspoň nevím), ale EN 456/457 Phoenix donedávna po pražském uzlu 111 skutečně vozila, navíc zpravidla 023, obzvlášť pěkně olezlá :)
18.08.2011 (11:41)
Včera jsem nějak špatně trefoval písmenka na klávesnici, tak to asi nebylo dost jasné. Ano, na konci vlaku byl rakouský salon, což je ten jeden vůz navíc:) I předsuvné dveře na prvním voze jsou zřetelné. Odkazované foto tedy nezobrazuje první EC v ČSFR, i když je to pod fotkou napsané :)
18.08.2011 (11:05)
vlak určitě není tentýž. zde je 6 vozů, na odkazovaném vlaku však jen 5. pochybuji, že by se při první jízdě do Prahy odpojoval jeden vůz.
17.08.2011 (15:00)
Ten vlak z odkazu asi opravdu nebude tentýž. První EC vezlo na konci za jedničkou rakouský slonní vůz, který na fotce z odkazu chybí.
Nevím, zda jezdily 1146 přednostně do Maďarska, ale v den příjezdu prvního EC do Českoslovaneka byly ráno obě 1146 v Břeclavi. 002 se vracela do Rakouska s osobním ještě než jsem došel zpět do stanice :)
Nevím, zda jezdily 1146 přednostně do Maďarska, ale v den příjezdu prvního EC do Českoslovaneka byly ráno obě 1146 v Břeclavi. 002 se vracela do Rakouska s osobním ještě než jsem došel zpět do stanice :)
17.08.2011 (14:34)
Zdá se mi to, nebo na této fotce má první Bmz předsuvné dveře, a na té Špáňové zlámací? Pokud mají být obě fotky stejného vlaku...
G-BOAC: není divu, že musely zaskakovat 1063, když byly 1146 jen dvě a ještě musely odjezdit Budapešť, kam se nejspíš posílaly přednostně. Předpokládám, že 1063 jezdily na EC jen mezi Břeclaví a Hohenau, kde se asi přepřáhlo na 1044. Je to jakoby u nás někde vezla EC řada 111 :). Řadu 1063 si pamatuji z mimořádných vlaků z Prahy a Brna do Vídně v prosinci 1989 a lednu 1990; už si neuvědomuji, zda jezdily z Břeclavi až do Vídně nebo se také přepřahalo. Nové dvoufrekvenční lokomotivy 1014 se objevily až koncem roku 1993.
Focenu u přejezdu od Vídeňáku? Nějak sou tam ty stromy teď větší :D hezká fotka.
Tento vlak měla v turnusu bývalá bratislavská skupina 03 LD Praha-TGM a byli pro vozbu vyčleněny stroje 163,164,165,166,které točili i další výkony té doby jako například Brněnského draka,plzeňský spěšnák nebo Děvína.Jezdilo se ve dvou strojvedoucích a vlak vozili takové legendy jako například pan Kopač,nebo Radosta ,Janýr a další strojvedoucí.Po příjezdu ho odstavovala v Holešovicích záloha,na ktéré jsem tenkrát jezdil,dával se na kusé koleje a po ošetření se zpět přistavoval okolo půl páté.Rakouské BMZ brzdili oproti našim vagónům daleko plynuleji,křivka náběhu byla nastavená tak aby již při poklesu o 0,2 setinky nedocházelo k propínání soupravy.Turnus zálohy v Holešovicích byl v té době 5 lidí denní-noční -dva dny volna a spadala pod strojovou stanici Praha hl.n pod pana Čápa.
17.08.2011 (13:28)
Rabín: ÖBB používaly své dvě lokomotivy ř.1146 také pro vozbu vlaků EC do Maďarska, takže se s vlaky osobní dopravy objevovaly i lokomotivy ř. 1063. Nevyjímaje vlaky EC :)
BBvK: však to znáš. Člověk je málokdy v něčem první...ale tady to klaplo :D
BBvK: však to znáš. Člověk je málokdy v něčem první...ale tady to klaplo :D
Pěkný, tak už vím co si to pamatuju za červenou mašinu jako dítě z Břeclavi. Doteď jsem si myslel, že jsem se pletl a žádný stroje podobný 1044 do Bv nejezdily.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko