..: Fotogalerie - detaily fotografie 1116.256-7 + 1116.068-6 :..
 

1116.256-7 + 1116.068-6


1116.256-7 + 1116.068-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Schwaz - Pill-Vomperbach
 - Datum: 24.7.2010
 - Autor: Tomáš Poslušný  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3018x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
18.08.2010 (19:32)  
Musím se smát, když při debatě o využitelnosti té silné mašiny, co se má montovat v Lounech mně tady posílali někteří jedinci do háje, že cca 3MW je zbytečně silný stroj. Nepochopili, že pro dodržení grafikonu potřebuji mít rezervu ve výkonu a to především na našich jednokolejných tratích.

Ale k fotce: krásné barvy mokrých polí. To se za slunce dá udělat jedině s polarizákem, nebo kouzlením SW. Prostě nádhera - když se neleze na kopce. Vzít pláštěnku, skočit na kolo a šmejdit po cyklostezkách kolem tratí. Jen se musí jízdní řád zalaminovat a drahou polovičku nechat v hospodě.
18.08.2010 (19:29)  
Paya: Děkuji za Vaši odpověď a vážím si omluvy, přestože tak daleko jste zajít nemusel, o to víc ji však oceňuji.
Rovněž přeji příjemný večer Vám i všem ostatním:)
18.08.2010 (19:00)  
Strojvůdce: Nemyslel sem to ve zlém a myslím že moje "řečičky" snad ani útočné nejsou.
Možná sem to s tím "plkáním" trochu přehnal a pokud vás to uráží tak se omlouvám.
Určitě si myslím, že bylo na místě napsat něco diplomatického než ironického a zvláště, když se jedná o takový povedený snímek.
Já zde nevyužívám tlačítka jestly je komentář pozitivní nebo negativní, věřte mi že se na tomto shodlo více kolegů.
Přeji hezký večer :-)
18.08.2010 (18:34)  
Rád bych se zastal ironické poznámky od Mildy, která je o mnoho pozitivnější než zbytečně útočné řečičky od Payi typu ´plkáte tady hovadiny´ apod. I mě při zobrazení fotografie také trošku zarazilo, že těch pár kotlových (,,nádržkové" se prý zase už neříká) vozů zaměstná 2 Taury.. No nic, každý svým výrazivem dává najevo, co je zač a jak si váží ostatních..
Autor si u mě zaslouží obdiv za to, co za daných podmínek dokázal vykouzlit (asi i s notnou spoluprácí PC :) *****
18.08.2010 (15:29)  
Kaštan: Obdoba prvního komentáře a já jen kroutím hlavou :-)
Myslím, že tato Galerie je dost na profesionálnější úrovni na to aby se tu plkaly takovéto hovadiny :-(
registrovaný uživatel Ondro 
Počet komentářů uživatele46 »fotek 0
18.08.2010 (15:27)  
Vzhľadom na to, že rýchlosť vlakov na tejto trati je stanovená pre rýchliky aj nákladné vlaky na 80km/h hore aj dole kopcom, ten vysoký výkon dvoch mašín je nanajvýš žiadúci. Kvôli priepustnosti trate tam už pred rokmi zrušili osobné vlaky. Kde sa dá, budujú 2. koľaj. Východná rampa je už vo veľkej miere dvojkoľajná, západná so sklonmi do 31 promile je zatiaľ jednokoľajná.
18.08.2010 (13:56)  
A co třeba, že to Milda myslel jako ironii? :)
registrovaný uživatel vjta00  mail  
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
18.08.2010 (12:37)  
Mildo dyť to má něco přes 20 vagonů :D a to není zas tak moc ;). U nás si s tím hravě poradí Bobina :D a rozdíl výkonu Bobinu a Tauruse není nejmenší :D Editace parádní ;-)
18.08.2010 (11:29)  
Když se podívám na expoziční hodnoty, tak zase tak ukrutná tma nebyla, aby to autor s editačními zkušenostmi nedokázal dobře "uvařir", jak se stalo v tomto případě. Kdo trochu víc fotí a edituje, tak zjistí, že někdy bývá práce s fotkou pořízenou za takovýchto podmínek snažší než třeba s fotkou, kdy je letní polední ¨vysoké slunce za zády.
18.08.2010 (10:30)  
Paya) To je fakt. Dané podmínky jsou fakt pod psa. Nechtěl bych tam v tu chvíli být.

Ad MildaIV Škoda, že si před tímto plácnutím neuvědomil, jaký výkon se to pod červenýma kapotama schovává. 12 MW bude asi na těch pár kotlů v pohodě stačit, i na Arlberské dráze.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko