..: Fotogalerie - detaily fotografie 189.930-1 + 189.905-3 :..
 

189.930-1 + 189.905-3


189.930-1 + 189.905-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Schwaz - Pill-Vomperbach
 - Datum: 16.9.2010
 - Autor: Michal Demčila  Poslat email autorovi
 - Pozn.: spol.dispolok a spol.RAIL
TRACTION COMPANY
 - Zobrazeno: 2813x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
28.03.2011 (21:02)  
InterCity: Mě to přijde skoro celé rozpité, nemluvě o bílém lemu na drátech.
Jelikož nejsem fanda krátkých ohnisek, tak ani kompozice mě nezaujala.
28.03.2011 (20:41)  
A co je to vpravo vzadu? Pokud čtu z exifu 28mm a f/5,6, tak na to je HO dostačující. Evidentně vada objektivu. Stejný defekt mi vykazoval objektiv 28-105mm f/3,5 - 4,5 USM II, který jsem po chvíli prodal a koupil pevnou pade. A přesto si myslím, že byl lepší než seťák...aspoň podle toho co vídávám na fotkách ze seťáků..
Jinak samozřejmě až si každý fotí čím chce..:-)
28.03.2011 (20:17)  
Mě teda ty lesy vzadu přijdou nějaké přežehlené.
28.03.2011 (16:34)  
Honzinus) Tvůj návrh bych přirovnal k tomu, že Ministerstvo obrany odevzdá Gripeny a místo toho si koupí MiG–31. Sice to je rychlejší, ale nemáme tak velký vzdušný prostor, aby se to dalo vyzkoušet. :)

Jestli Michala objektiv limituje, ať si pošetří na kvalitu. Ale to, co vidím tady, není nijak znehodnoceno objektivem.
28.03.2011 (16:21)  
Jaky je duvod sprazeni techto silaku do dvojicek? Mala adhezni hmotnost?

Behem motodovolene jsem kdesi v Alpach zahledl dokonce trojici cervenych Tauru na jednom nakladu a doted nevim, zda to bylo funkcni reseni, nebo zda tam pouze staly odstavene (nebo ze by jel nektery jako necinny). Nejak si nedovedu predstavit, co by na to rekly draty v pripade, ze by oba dva stroje (nebo v mnou videnem pripade trojice) zabraly naplno najednou. Nebo s tim problem neni?
29.03.2011 (16:24)  


Ty lokomotivy vesměs směřují přes Innsbruck na Brennero.Což je do řádného stoupáku.A ikdyž není vlak těžký bývá dlouhý a v ostrých obloucích se šponuje.
28.03.2011 (14:40)  
A uvažoval jsi nad tím, co jsem tu napsal? Jak to vypadá, když na dvojkolejce pod dráty fotíš na pade? získáš stejnou scénu jako zde, když jen "půjdeš dál od trati"? Podívej se na Michalovy fotky. Třeba jsem málo zkušený, ale mě to přijde, že v hodně velkém počtu případů buď dále jít nelze, nebo pak 50mm ohnisko vydá zcela jinou scénu a perspektivu proti třeba 25-35mm. Není to jen o tom stát dál od kolejí... Pevná pade je krásná věc, ale rozhodně není všespásná!
28.03.2011 (14:27)  
Můj návrh byl něco ve smyslu 'kvalita za nejnižší cenu'. Samozřejmě s pevným sklem se člověk naběhá, ale je to pevné sklo a bude většinou kvalitní.
Pokud si Michal bude chtít koupit objektiv řady L, tak budiž. Ovšem i u těchto objektivů se objevují vady jako třeba stranová neostrost, sám jsem s touto vadou zápasil. Sigmě 24-70 f/2.8 o které jsem také uvažoval, jsem přestal důvěřovat, slyšel jsem dost stížností na její ostření. Dále zbývají Canonovské zoomy, ale pod 10 000 ,- to nebude o moc lepší než tenhle starší seťák. Pak ještě 35mm f/2, ale ten už je dražší, ale stále velmi kvalitní. Klidně si radši popoběhnu s kvalitním pevným sklem než zoomovat setovým objektivem. Osobně jsem seťák nikdy neměl, radši jsem si koupil pevný skla a později našetřil na L sklo a nelituju. ;-)
Ozkusil jsem i Tamron který mi byl zde kolegy doporučován, ale byl dost mizerný, měl jsem asi smůlu na kus..
Takže v poměru kvalita / cena je pevná pade f/1.8 za 2 500 stále nejlepší volbou. ;-)
28.03.2011 (13:31)  
To jsou mi rady, teda. Koukám na Michalovu tvorbu, 25mm, 28mm, 27mm, 33mm, 34mm, 37mm, to mu ta pevná pade bude asi na kolik věcí? Hrubým odhadem?
28.03.2011 (12:53)  
Honzinus) A proč zrovna pevné ohnisko? Co vidím Michalovu tvorbu, tak přemýšlím, jestli ho chceš donutit k více pohybu kvůli pěšímu zoomování, nebo nevím.
28.03.2011 (11:53)  
Michale, moc pěkná fotka! Jen prosím vyhoď ten seťák a upaluj pro pevnou pade. ;-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko