Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
5090.017 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Mariazellerbahn - Datum: 8.5.2008 - Autor: Aleš Kuba - Zobrazeno: 2371x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 3 - Rating od uživatelů: 4 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
19.05.2008 (15:14)
Docela se divím poměrně nízkému hodnocení. Ode mě za 5*.
Jestli maj nějaký tyhle úzkošukafony už starší ojetý, tak ať je dráhy pořídí na Osoblahu! Jistě jsou úspornější, než to, co tam jezdí a o luxusu ani není řeč.
15.05.2008 (6:54)
Serges: Kdybych chtěl být hodně velkej pesimista, řeknu, že je to dokonce 92% motorových vozů u nás, co se šukafonem zovou. :-((
Máš jezdit po lokálkách a ne jenom z Prahy do Nymburka a zpět a celej den dřepět někde v dílně... :-)))
Máš jezdit po lokálkách a ne jenom z Prahy do Nymburka a zpět a celej den dřepět někde v dílně... :-)))
Konečne vozidlo,ke kterému lze přiřadit historické označení "kolejový autobus".Padl tady názor vhodné vozidlo pro úzkorozchodné tratě.Potom u nás je situace poněkud jiná.Reko polský vůz M27.001 na JHMD je sice čtyřnápravový a z ekonomického hlediska asi vhodnější než T47 s jedním Balm/ú, ale škopek je to náramný.
Jinak vůz 5090 je opravdu čtyřnápravový.
Jinak vůz 5090 je opravdu čtyřnápravový.
Rodny: dyť sou tam 2 nápravy. Nespletl jste si to s 5047?....fotka pěkná 5
sawyer: toto neni 5047
sawyer: toto neni 5047
14.05.2008 (20:40)
SergeS: Dostal jste me, je to 90% :-D
Mimochodem to má myslím rozchod 760 mm. U těchto rozchodů se divím, že se stroj nepřevrátí v první zatáčce nebo na první nerovnosti
Rodny: no ty ted taky srovnáváš hrušky s ořechama... :-)
810 ČD výroba 1972 - 1982, ÖBB 5090 výroba 1981 - 1999...
Mezi námi děvčaty, kdybys toho šukece protáhl rekonstrukcí za účelem dosažení současného standardu komfortu cestování, tak ti zbyde jen jediná "nevýhoda"... :-)
810 ČD výroba 1972 - 1982, ÖBB 5090 výroba 1981 - 1999...
Mezi námi děvčaty, kdybys toho šukece protáhl rekonstrukcí za účelem dosažení současného standardu komfortu cestování, tak ti zbyde jen jediná "nevýhoda"... :-)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko