..: Fotogalerie - detaily fotografie 9574 :..
 

9574


9574Informace o fotografii:
 - Místo focení: Maastricht
 - Datum: 1.10.2010
 - Autor: Finrod Felagund 
 - Zobrazeno: 7688x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
18.10.2010 (14:24)  
Fabi: Zase ale se snažili udělat aspoň trochu nějaký kompromis v tom smyslu, že ten nástupní prostor je určen i pro normální přepravu cestujících, takže se tam dá normálně sedět, aniž by měl člověk moc pocit, že je "na chodbě"...
18.10.2010 (13:59)  
Sim: nízkopodlažní to není, protože v Nizozemsku mají vysoká nástupiště (podobně jako v metru nebo třeba v Británii), dveře jsou v odpovídající výšce a nástup do těchto jednotek je bezbariérový. Pravda, do horního i dolního patra se musí po schodech, ale v tomto případě to líp vymyslet nejde. S ešusem proto těžko srovnávat.
18.10.2010 (13:43)  
Sim: Tak ono hodně záleží na tom, kde člověk je. V Dolomitech s tím takový problém nebude, v hustě osídleném okolí Milana nejspíš ano. Tady v Limburgu je to, pravda, trochu lepší než v Holandsku - tam je to fakt hlava na hlavě - ale ani tady to moc nejde. Zatímco v Holandsku prakticky nejsou volné plochy s výjimkou polí (kde zase člověk by k trati musel jít kilometr přes něčí pole a to taky není ono), v Limburgu se najdou v zabydlených oblastech volné plochy, akorát že ty někomu vždy patří a ten někdo ostřížím okem sleduje, jestli mu přes to někdo nechodí. S těmi sběrači nevím, ale zeptám se. Podle tvaru ale předpokládám, že každý systém má jiný sběrač, protože jedny jsou silnější než jiné.
18.10.2010 (10:44)  
Louis Armstrong > zajimave, ja mam z Italie zkusenosti zcela opacne. Nikoliv diky foceni, ale kdyz jsem hledal misto na prespani na cundrodovolene, vzdy jsem mel u zeleznicni trate uspech. Vnimal jsem to jako jednu z mala jistot, ze v okoli drahy se driv nebo pozdeji najde nejake rozumne "uzemi nikoho", nejvetsi jistota byla v mistech, kde se trat klikati horskym udolim - mezi kolejemi a brehem reky.

Pak se jeste chci zeptat na zminovane predchudce vyfocene jednotky - ICM ... od doby, co jsem tohle "monstrum" videl poprve, mi vrta hlavou, jak je to resene uvnitr vyskove - prislo mi to jako velmi rozumny zpusob, jak "setrit misto" a zaroven zachovat pruchodnost (lepsi nez nase Hydra) ... jenze si nedovedu predstavit, jak by se do vysky profilu vesly dve patra nad podvozkem. Pak muze samosebou byt jeste diskutabilni vyhled, jaky z te kukane fira ma...

U jednotky na snimku me zaujaly sberace - pokud koukam spravne, jednotka jich ma vic ... ma to na kazdy system svuj sberac, nebo jsou univerzalni? A pak jeste jeden detail, ktery je na zapade pomerne rozsireny... vstup do vozu je nad podvozkem, takze neni nizkopodlazni. V tomhle ma preci jen esus navrch.

No a konecne neco k fotce... libi se mi. Neni to primo neco, co by zaujalo oko esteta, rusivych prvku je tam habakuk, ale predpokladam, ze to zachycuje denni rutinu bezneho provozu bez zjevneho prikraslovani.
18.10.2010 (9:56)  
V nahledu sem si rikal, "coze, RegioJet?!" Hehe :-) Pekny ;-)
17.10.2010 (21:48)  
Louis Armstrong: Dvojitý trolejový drát se v NL používá na všech tratích elektrifikovaných soustavou 1500 V (což jsou všechny kromě sítě HSL, která je 25 kV 50 Hz), a to kvůli tomu, že skrz to tečou obrovské proudy zejména tehdy, když je větší zátěž, jako třeba od nákladních vlaků. Dvojitý drát se používá i na některých tratích SNCB/NMBS v Belgii, kde je soustava 3000 V jako v Itálii, ale to zpravidla jen tam, kde se tahají velké nákladní vlaky, jako je trať Welkenraedt - Visé (viadukt) - Tongeren, které jsou vyloučeny pro osobní dopravu, zato tam tahají každou chvíli s Eurosprinterem pořádně těžké náklady... ale v NL je to podle mě nutnost už kvůli třeba tady tomu VIRMu...
17.10.2010 (21:30)  
S focením mám podobné zkušenosti z Itálie - všechny pozemky někomu patří a každý si je úzkostlivě hlídá. Trať oplocená a pod dohledem strážníků. Kácení křoví si vůbec nedokážu představit.
K fotce - zajimavy obsah, pomerne kvalitne zachyceny ve stanici. Negativa - ostrost, "polodobry nasvit" boku, kácení se doprava - ovšem nic zásadního pro mě.
Zvláštnost, která mě zaujmula - dvojitý trolejový drát, jinak řešený než právě v Itálii.
17.10.2010 (20:48)  
Luxian: Nezdá :)
17.10.2010 (20:37)  
Zdá se mi to, nebo se ta jednotka k 2. patru rozšiřuje?
17.10.2010 (19:58)  
Tahle jednotka se mi moc líbí a těšim se, až se s ní v prosinci svezu :-) Fotka je pravda trošku neostrá, ale nic hroznýho. A že by to nějak padalo doprava se mi taky nezdá, ale třeba špatně vidim.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko