..: Fotogalerie - detaily fotografie SŽ-D-D-D-C :..
 

SŽ-D-D-D-C


SŽ-D-D-D-CInformace o fotografii:
 - Úsek: Praha-Dolní Počernice - Praha-Kyje
 - Datum: 27.4.2016
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Pozn.: MVTV 2-084 + 163.089-6
 - Zobrazeno: 5170x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
18.09.2016 (19:25)  
LeHydraku, no dyk ;-) akorát to je teda devítistivka, jestli to neva.
18.09.2016 (19:15)  
Chary: Tak to s tou sedmistovkou jste to myslel doopravdy vážně. :D
18.09.2016 (17:55)  
Keď sa človek pozrie na mapu, tak vidí, že skoro žiadne uhnutie nevidí (pokiaľ si do tej fotomapy nenakreslí dostatočne dlhú rovnú čiaru). A IMHO druhá koľaj uskakuje kvôli ulici (parkovisku) a ostatné potom kvôli dodržaniu osovej vzdialenosti.
18.09.2016 (16:34)  
Ad Daniel Rohlíček, JvS:
Jsou ty koleje opravdu tak křivé...
...než „ohnout“ koridorovou trať kvůli pár...

Vaše problémy bych chtěl mít. :-) Kolik je poloměr těch oblouků, kterýma jednotlivý koleje uhejbaj? Cirka 10 kilometrů? To ve 160 km/h pomalu ani nepostřehnete... ;-)

Jinak fotka parádní; dokonce i použitelná k názornému vysvětlení pojmu "klikatost troleje"... ;-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
18.09.2016 (14:51)  
pro Chary:

Jeste ze jsi podal "telecí" vysvetlení. Protoze i pro "osobu znalou" je doskoková vzdálenost 1cm na 1 kV! Ono samoflambováni elektrickým proudem opravdu nevypadá hezky!
registrovaný uživatel JvS 
Počet komentářů uživatele292 »fotek 0
18.09.2016 (14:20)  
Chary: Byla to osobnost.

Mimochodem, není snažší posunout nástupiště o dvacet centimetrů směrem do kolejiště, než „ohnout“ koridorovou trať kvůli pár permabetonovejm odlitkům? A proč není vyosená pouze kolej u nástupiště, ale všechny tři? Je tam snad nějaká předepsaná šířka tělesa trati, a kdyby se přešvihla o těch 20 centimetrů na druhé straně, byl by problém? Ve světle těchto otázek mi vysvětlení o obtaženém prstu přijde docela pravděpodobné... :D
18.09.2016 (14:19)  
To se Chary mýlíš, to je naprosto úmyslné, v normě ČSN 73 4959 "Nástupiště a nástupištní přístřešky na drahách celostátních, regionálních a vlečkách" popsané opatření u železničních zastávek, kde docházelo k častému přejetí spících cestujících. Tímto způsobem je zajištěno, že sebou vlak před zastávkou trhne a cestující se proberou a stihnou vystoupit.
18.09.2016 (13:34)  
Danieli Rohlíčku, je to foceno z náspu za obloukem. To je totiž taková celkem běžná fotografická finta, že když to hodně natelíš, tak přestřelíš ten pod tebou mizející oblouk. Je to foceno z konce toho slavného oblouku před Kyjema.

To je ten slavný oblouk
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/151/151007.html

a když půjdeš dáš směr Počernice, tak dostaneš až tohle
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/362/362842.html

a když to pořádně přitáhneš (objektiv 500 mm na DX plus ořez, výsledný záběr cca 935 mm ekvivalentu kinofilmu), tak dostaneš ten pohled do zastávky Dolní Počernice, která je právě v tom místě těch D-D-D.

Ty koleje tam opravdu takhle jsou. Jedni by mohli namítat, že to je kvůli vyosení nástupišť, ale jak správně podotýká Zdeněk Šindlauer, pravda je taková, že když to tam rýsovali, tak projektant držel pravítko prsty a kousek bříška prstu přečuhoval, no a on ho na ten papír obtáhnul se slovy "takhle povedou koleje krát tři". Stavebníkům pak nezbylo než respektovat projekt.
18.09.2016 (13:09)  
Zajímavá fotka. Jsou ty koleje opravdu tak křivé, nebo na ně působí teplo? Odkud je to foceno?
18.09.2016 (12:28)  
To vypadá, jako když projektantovi při kreslení podklouzlo pravítko a stavaři se poté nanejvýš svědomitě drželi výkresu.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko