..: Fotogalerie - detaily fotografie T 435.0108 :..
 

T 435.0108


T 435.0108Informace o fotografii:
 - Místo focení: Černá Voda
 - Datum: 9.6.2013
 - Autor: Trainmaniak 
 - Pozn.: Velikost TT
 - Zobrazeno: 2655x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

27.06.2013 (22:43)  
laminát: ano, opatření je zbytečné, pokud jsou všechny ostatní prvky dráhy bezchybné. V opačném případě máte vozy málem v řece :-)
Viz http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/DI_Brno_vykolejeni_EC71.pdf
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP JRtrain  mail  
Počet komentářů uživatele47 »fotek 0
27.06.2013 (22:11)  
Mišáku, úžasný, úžasný, úžasný. Jen tak dál. Není ani poznat kde končí diorama a kde začíná skutečné pozadí ;-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
27.06.2013 (14:47)  
Pro M 474 003 :

Znečištění, očista i provozní údržba v Provoznim oddíle Trainmaniakovice probíhá periodicky, asi tak, jako výstavní kolejiště simulují den a noc a oblíbený požár finančního úřadu nastává několikrát za směnu. :-)
27.06.2013 (12:57)  
Je nutné si uvědomit, že se jedná o MODELOVÉ kolejiště. Zrovna tak, jako nebudu přepočítávat rozměry nákolku z měřítka do měřítka, tak nebudu za každou cenu dávat na modely patinu. Pokud by patina měla do podrobností napodobovat skutečnost, muselo by docházet k postupnému umolousání vozidla, pak by asi navštívilo modelovou myčku a zase by postupně sbíralo špínu, no nevím, komu by se do tohodle chtělo. Jak řekl pan Zuzka, pokud zmenšujeme, musíme nutně zjednodušovat. A to byla nějaká autorita.
27.06.2013 (15:01)  


Tak, to je ono. Lépe bych to asi nenapsal.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
27.06.2013 (9:41)  
Pro Trainmaniak (ad Re. 17.6. v 09:04)

Ano, s výhradou, že posunovači, průvodci strojů a konec konců i fíra s pomocníkem musí očistit před vstupem na stupačky podrážky obuvi!
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
27.06.2013 (9:24)  
Trainmaniak: nemyslím umělá jako z umělé hmoty, ale taková nepřirozená :-)
27.06.2013 (10:49)  


Já jsem to pochopil, ale to je moje oblíbená reakce na poznámky tohoto typu. :-) Jinými slovy - výrobce to tak holt vyrobil. :-)
27.06.2013 (9:06)  
Snad jen detail... V dobách celočerveného nátěru se používaly nárazníky se zaoblenými menšími talíři. Původní byly kulaté, někdy na přelomu 60./70.let nahrazeny těmi se zaoblenými talíři a až někdy po roce 1985 došlo k náhradě těmi, jaké má model a bohužel v současnosti i jeho skutečná předloha, příp.se zešikmenými vnitřními svislicemi... To z důvodu dodávek rychlíkových vozů z WEB Waggonbau Bautzen s délkou přes nárazníky 26,400m. Z obav před zakousnutím se nárazníků za sebe při sunutí došlo k rychlé a masívní výměně na téměř všech lokomotivách (včetně např. T211, T212, T334 i strojů vlečkových, u kterých styk s inkriminovanými vozy jednak nepřicházel téměř do úvahy, navíc i při sunutí by u stroje s tak malou délkou k zaklesnutí dosti těžko došlo, ale soudruh nařídil...)

Některé stroje však i po letech jezdily stále s nárazníky se zaoblenými okraji ze 70.let, dokonce i výskyt s dlouhými vozy je více jak pravděpodobný u těchto strojů, neboť zasahovaly i do rychlíkové dopravy...
Např.230.053,069 a další...
http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=230053e.jpg

Paradoxem je, že po uvolnění atmosféry v 90.letech nový výzkum prokázal zbytečnost nárazníkových opatření...
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
27.06.2013 (3:32)  
No ta mašina vypadá dost uměle. A ještě tak nehezky barevná.
27.06.2013 (9:04)  


Ona umělá je. :-) A vzhledem k tomu, že předloha moc "opotřebená" není, patinu ani neplánuju.
26.06.2013 (23:37)  
Být ta mašina trochu patinovaná a zeď za ní mírně obrostlá, vypadá to nebezpečně dobře. Dvojí pozadí tomu hodně pomáhá!

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko