Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 478.3082 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Borová - Datum: 13.2.2011 - Autor: Trainmaniak - Pozn.: Velikost TT, model firmy Roco - Zobrazeno: 5026x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
27.02.2011 (12:41)
Pravie super. Tak troszku maszyna je do jej do prava stony.
Mr. T: Jako TT to nevypadá ani po rozkliknutí.
Na náhledu to nevypadá jako TT :) i já jsem se musel podívat na velkou fotku. Prostě paráda!!! 5*
Ještě ke skutečné T 478.3082 - její následující životní historie je taky zajímavá: Zrušena u ČD byla jako 753.082 dne 28. 02. 2001 v Rakovníku (kdy tam přešla nevím, při vzniku ČD v r. 1993 už tam byla), to už měla standardní červený nátěr s úzkými žlutými pruhy na čelech. Roku 2003 byla v ČMKS rekonstruována na 753.716 a odprodána firmě Unipetrol Doprava Litvínov, v jejíchž barvách (modrošedá) jezdí po tratích SŽDC dodnes, většinou s cisternovými vlaky ropných produktů nebo soupravami sypáků s polotovary pro výrobu hnojiv.
Tak snad nejsem moc OT.
Tak snad nejsem moc OT.
Krásná fotka i Tvá videa na youtube. Drobátko se mi na tomto snímku nelíbí úhel jakým kopíruje karoserie koleje, Takhle vychýlená je tramvaj, ale vlak jsem tak nikdy neviděl. Nicméně stejně je to za plný počet.
Tož to je fakt paráda!!!Jak skutečny!!Něco jak toto..: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/mod036.jpg :-) Jen tak dál!
Nevím čím to je, ale z náhledu jsem poznal čí je to dílo :-) Fakt pěkné!
26.02.2011 (18:35)
To by mě tedy zajímalo, podle čeho jsi to mohl poznat... :-D Díky.
Naprosto perfektní, jak Vám brejlovec jezdí. Spousta modelářů si stěžuje na plynulost jízdy.
26.02.2011 (18:34)
Ano, i já jsem ten problém řešil. Ale už to dalo pokoj. Kolega má s plzeňským Brejlovcem větší potíž, ten si zatím nedal říct: http://www.youtube.com/user/trainmaniak?feature=mhum#p/a/u/0/GGuV7nz8-Ds
Skutečná lokomotiva byla dodána dne 30. 06. 1973 do LD Plzeň. Ze začátku zřejmě nejspíš nahradila poslední plzeňská "vysoká kola" na rychlících a osobácích do Prahy a Domažlic, možná vozila Os i na Železnou Rudu nebo na Žatec, ale později, jak končily poslední plzeňské štokry a klatovské kremáky, se klidně mohla podívat i s Mn vlakem třeba právě na Žel. Rudu, kam nemohly sergeje.
Takže kdežes to fotil? Na Špičáku? :-)
Jinak dávám tradičně 5*.
zdraví
hank
Takže kdežes to fotil? Na Špičáku? :-)
Jinak dávám tradičně 5*.
zdraví
hank
26.02.2011 (18:29)
Špičák mám 8 km od domu. Ale Královecký Špičák. :-) Za informace díky.
Moc dobré, důležité věci nejsou rozmazané a ani by mě nenapadlo, že to je TT.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko