Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
735.084-6 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Vyškov na Moravě (jižní zhlaví) - GPS: 49°16'34.136"N, 16°59'15.183"E » - Datum: 26.7.1993 - Autor: classic 90s - Pozn.: Budování podjezdu / sken negativu AGFA - Zobrazeno: 7214x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
04.12.2013 (14:20)
classic 90s: Esbán z Brna je zašpuntovaný v Křenovicích a do Vyškova z důvodu vyčerpané kapacity tratě nejezdí. Do budoucna je jednokolejka pro esbán k zlosti.
04.12.2013 (15:02)
To ano, druhá kolej by pomohla k lepší vlakové obsluze Vyškova, jakožto města integrovaného k jihomoravskému dopravnímu systému.
Já tu myšlenku akorát rozvíjím dál, a druhou kolej bych vedl až do Nezamyslic. Ale zas až tolik tomu nerozumím, možná úsek Vyškov-Nezamyslice problém s kapacitou nemá.
Já tu myšlenku akorát rozvíjím dál, a druhou kolej bych vedl až do Nezamyslic. Ale zas až tolik tomu nerozumím, možná úsek Vyškov-Nezamyslice problém s kapacitou nemá.
03.12.2013 (22:46)
Tak jsem nakonec došel k číslu 084 a to by mělo být definitivní, tento kus se na tomto výkonu vyskytoval a zde je pro porovnání fotka ze stejného roku i stejného výkonu, tento kus má i červené kličky na kapotě a i zašpinění rámu by odpovídalo. http://www.prototypy.cz/rady/735/obr/735084b.jpg
04.12.2013 (0:08)
Jéé, super, tak to moc děkuju za vypátrání! Opravdu koukám a přes tyto indicie zdá se už "nejede vlak". :D
Doplnil jsem číslo stroje do titulku.
P.S. Tak je to vlastně nakonec ta s tou efektní párou, níže již odkazovaná. ,-) (My o vlku, a vlk v Chropyni.)
Doplnil jsem číslo stroje do titulku.
P.S. Tak je to vlastně nakonec ta s tou efektní párou, níže již odkazovaná. ,-) (My o vlku, a vlk v Chropyni.)
03.12.2013 (12:31)
Škoda, že se tehdy neudělala druhá kolej aspoň z Vyškova do Holubic.
03.12.2013 (13:07)
Spíše už z Nezamyslic :).
Přijde mi, že to "úzké hrdlo" této trasy začíná (myšleno ve směru na Brno) už v Nezamyslicích, kde se na okřídlí sbíhá trať 300 z Přerova s tratí 301 z Olomouce.
Ale už se o tom tady myslím mluvilo, že kvůli plánům VRT (jednou, možná), se zase moc velké zásahy do současné trasy nikdy nedělaly, a to ani při drátyzaci.
Přijde mi, že to "úzké hrdlo" této trasy začíná (myšleno ve směru na Brno) už v Nezamyslicích, kde se na okřídlí sbíhá trať 300 z Přerova s tratí 301 z Olomouce.
Ale už se o tom tady myslím mluvilo, že kvůli plánům VRT (jednou, možná), se zase moc velké zásahy do současné trasy nikdy nedělaly, a to ani při drátyzaci.
No nevím, nad čím se tady rozplývat, ale dokumentační hodnotu to má...
02.12.2013 (20:23)
Toto by měl být snad tehdy turnusový výkon pro pišty a topilo se tam párou, pěkně to jde vidět zde: http://www.prototypy.cz/rady/735/obr/735084a.jpg
02.12.2013 (19:53)
To jsou vozy s parním topením anebo to tak jezdilo jen v létě, kdy je jedno jaká mašina vlak táhne?
02.12.2013 (18:39)
Pokud se to porovná např. s touto fotkou http://www.prototypy.cz/rady/735/obr/735198b.jpg
tak se skutečné jedná o 198 viz. fleky na rámu...
tak se skutečné jedná o 198 viz. fleky na rámu...
03.12.2013 (13:37)
Ta 198 má na tomto odkazovaném snímku (sice tedy z května 1994) ve žlutém pruhu také žluté kliky od dvířek strojovny.
Ale na mojí fotce jestli dobře koukám , jsou ty kličky červené (i když o rok dříve).
Tak pořád nevím. .) Ale dík za hledání.
Ale na mojí fotce jestli dobře koukám , jsou ty kličky červené (i když o rok dříve).
Tak pořád nevím. .) Ale dík za hledání.
02.12.2013 (15:46)
Nádherná vzpomínka na brněnský Pílštyky,řekl bych,že je to 735.198 a vlak Os 4010.
02.12.2013 (16:22)
735.198-4 jsem vyfotil na této trati o měsíc později, určitě tedy zde jezdila. Ale jestli je toto také ona, nelze bohužel přečíst a záznam nemám.
Každopádně díky.
Každopádně díky.
02.12.2013 (14:03)
Ten rok jezdil tatík v turnusuvé skupině, která s pištou tyhle vlaky vozila....
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko