Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
M 298.0 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Vrbno nad Lesy - Peruc - Datum: 1.4.1978 - Autor: Josef Chvosta - Pozn.: před vjezdem do Peruce - Zobrazeno: 7608x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Jo jo, minulý pátek jsem jel k Holešovu do Hostýnských vrchů. Kombinace vlak - bus za 3 a půl hodiny, to díky pátku nemělo s D1 konkurenci. Ale já to měl v roce 66 tím IL14 za hodinu. Dnes ale v Holešově chybí letiště (vždy jen tráva). V 70. letech se lítalo ještě do Přerova a snad Kunovic. Cena byla na dvojnásobku 2. třídy vlaku a letadlo se používalo na běžné služební cesty.
Pro Borovička:
... a nebyla dálnice a po zemi to rychleji nešlo. (Jednou, cca 1967, jsem to "za vysvědčení" s bratránkem absolvoval v IL 14. Ta GANZ byla lepčí. S dojezdovými a odbavovacími časy tak skoro nastejno. :-) )
... a nebyla dálnice a po zemi to rychleji nešlo. (Jednou, cca 1967, jsem to "za vysvědčení" s bratránkem absolvoval v IL 14. Ta GANZ byla lepčí. S dojezdovými a odbavovacími časy tak skoro nastejno. :-) )
M298.0 už v 70. letech dávno neměly nic společného s Vindobonou. A dávno už nejezdily ani na Hungárii - legendární skoro poslední Ex přes Třebovou co navíc mohl na ČSD 130.
Rubmgaakutkt: jasně.
Martin Utajený: jezdily, po svém dodání. V době odpovídající fotce už na Vindoboně jezdily známé jednotky DR 175.
Martin Utajený: jezdily, po svém dodání. V době odpovídající fotce už na Vindoboně jezdily známé jednotky DR 175.
15.06.2012 (18:01)
promiňte mi můj dotaz ... nejezdili tyto soupravy jako Vindobona? ... proč to potom jelo takovýma řiťama?
samo 5
samo 5
15.06.2012 (17:30)
Josef Chvosta: A nebyly ty polské lokomotivy řada EP05? Byly vyráběny ve Škodovce v Plzni a byly odvozeny od E499.1 pro ČSD.
Rabín: je možné, že část BEZ Siemens privatizoval, nicméně v Bratislavě stále funguje výrobce transformátorů BEZ, který se nezdá být na Siemens napojen. Naopak je kapitálově propojen s výrobou transformátorů v Plzni (ETD Transformátory).
KK: EJF byl elektrotechnický podnik v Brně, dnes fungující v rámci ABB a BEZ jsou Bratislavské elektrotechnické závody, dodnes fungující.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko