..: Fotogalerie - detaily fotografie 2 x M 262 :..
 

2 x M 262


2 x M 262Informace o fotografii:
 - Úsek: Chomutov - Spořice výhybna
 - Datum: 29.1.1983
 - Autor: Josef Chvosta  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 8259x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
11.11.2011 (8:44)  
Na bublavý hukot a jemné pohupování M 262 také nezapomenu. Za mého dětství jezdily leckde - úžasný byl také např. zrychlený MOs Praha hl.n. - Plzeň Gottwaldovo nádr. (odjezd z Prahy kolem 9:00) ve složení M 262.0 + 2 Balm + M 262.0 + 2 Balm, Smíchov - Beroun a Beroun - Zdice všude projížděl, naopak ze Zdic do Plzně stavěl už téměř všude (snad kromě Svojkovic a bývalého Bukovce). V Plzni se souprava dělila - jedna část pokračovala do Domažlic, druhá do Železné Rudy města...
11.11.2011 (7:54)  
Trošíčku doplním, jezdilo to ve složení M262+2xBix+M262+M262+2xBix+M262, byl to rychlík Chomutov - Liberec a rychlík Plzeň - Liberec, spojovalo a rozpojovalo se to v Mostě nebo v Bílině. Vše propojeno na vícenásobné řízení. V době LVT ( Liberecké výstavní trhy) se v Děčíně připojoval ještě jeden M262.
10.11.2011 (21:08)  
Co dodat?Prostě paráda.Delší soupravu s průkopníky elektrického přenosu výkonu (absolventi Děčínské dopravky si možná vzpomenou,který profesor takto nazýval M262)jsem zažil jen při pátečních cestách z internátu domů.Z Děčína do Ústí M262,4Bix,M262 a do Č.Lípy M262,2Bix,M262,M262,2Bix.Zadní díl se cestou odpojoval a jel dále do Liberce.Snad jsem to napopletl,kdyžtak mě někdo opraví.
10.11.2011 (19:56)  
Zdravím, tak toto je vlak Mos 9809 Chomutov - Praha Bubny.
Přední motor + Bix točil Mos 9838 do Kladna a zpět na závěsu Os 9813 do Prahy střed a do Chomutova Mos 9812. Zadní motor + 2x Bix Mos 9836 s libeňským motorem M 296.1 také Kladno, zpět do Dejvic Mos 9837 a Mos 9810 do Chomutova. Ten M 296.1 se odpojoval na Kladně a do Chomutova jela souprava M 262+2x Bix, v Lužné se dobíral na postrk M 152.0. Bylo to jen jeden grafikon,ale již si nepamatuji který, možná že někdo ví.
10.11.2011 (15:59)  
Takové soupravy, narvaný cestujícími, pamatuju taky na trase Znojmo - Břeclav. Když to "loďák" rozpálil, tak to byl hukot, ten zvuk nikdy nezapomenu.
09.11.2011 (18:49)  
Tohle jezdivalo jeste v devadesatych letech po 316 Opavu (Jesenik - Ostrava) a to i na samem sklonku, pravda, ze ke konci uz hodne byly vlozaky z 842. 831 se vracely kvuli problemum 842 s koly. Tenkrat jsme jako studenti z toho byli trochu rozmrzeli, ach jo :(
registrovaný uživatel Jirka C.  mail  
Počet komentářů uživatele24 »fotek 0
09.11.2011 (18:27)  
Stejné soupravy, akorát kratší o jeden Balm, byly vcelku obvyklé i na pacifiku. M262 se střídaly s hydrama.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
09.11.2011 (16:51)  
OJakup - OT :-)

No, vono to jezdilo na naftu. A na Plzeň tehdy (už/eště) T 478.4, dal-li drážní bůh, strojmistr a Zápasdní expres, tak i dvojmo ... M 262 v 1983 byla pro "venkov" :-) Ale fakt, z Buben na CV po několik pětiletek klasika.
registrovaný uživatel Kodl 
Počet komentářů uživatele14 »fotek 0
09.11.2011 (15:02)  
Vlaky mého mládí ....

Když si uvědomím, že navlas stejná souprava jezdila v 70.-80. letech třeba i na trati 201 z Tábora do Písku (v neděli odpoledne, v 17,42 v Písku), tak .... kde ty předloňské sněhy jsou ! Dneska to zvládá poloprázdná regína.

A pokud mne paměť neklame, tak rovněž stejná souprava v 60. letech jezdila trasu R JUNÁK z Plzně přes Písek na Brno. Aspoň si jí ve vzpomínkách vybavuju na zastávce Písek-město, když jsme čekali na následný osobák.
09.11.2011 (14:48)  
stoupa: A nemohlo to jet i na Plzeň? Jinak fotka pěkná 5* (a ještě z blízkého okolí a na trati která dnes neexistuje...)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko