..: Fotogalerie - detaily fotografie M 262.0 + M 152 :..
 

M 262.0 + M 152


M 262.0 + M 152Informace o fotografii:
 - Místo focení: Lužná u Rakovníka
 - Datum: 28.8.1982
 - Autor: Josef Chvosta  Poslat email autorovi
 - Pozn.: stejný vlak jako na
předchozím snímku o 2
minuty později ...
 - Zobrazeno: 6405x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

08.10.2011 (8:50)  
Je to pravda,každý GVD to jezdilo v jiném složení. Do Německa "Karlex" už to byl jenom takoví odvar, tuším jenom s pěti vozama. To už byl soumrak nad tímto vlakem, který pak přešel na krátko na trať Praha hl. n. - Kralupy n.V. - Louny - Most - K.Vary a pak už pod dráty přes Ústí n.L. jako "Excelsior" Byl to krásný vlak,rád jsem ho vozil na T478.4. Bylo to šichta na dva dny. jeden den do Mostu, myslím nějaký Liberec,spojit dvě T478.4 Brněnského draka do K.Varů, odtuď Thermala do Prahy, vyspat a ráno do Kadaně na vystřídání. Jedna perlička, to se začínalo s T478.4 na tomto vlaku,přijel jsem ráno do Kladna a šla okolo mladá pani a povídá, vy netopíte? Já povídám, topíme a pani odpověděla, netopíte, vždyť se napáří od soupravy.
registrovaný uživatel milos  mail  
Počet komentářů uživatele578 »fotek 0
07.10.2011 (16:58)  
add thermal - je jasne, ze tento unikatni rychlik mel tech vozu v kazdem roce jinak a to i diky sezonnim razeni. Na wagonwebu jsem se docetl, ze v inkriminovanem obdobi mel v sezone 85/86 9-11 vozu podle toho, jestli tahnul rusa
( http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=CSD&cislo=130&rok=1986 ), v cestovnim radu 88/89 vidim 12 vozu pravidelne. Verim, ze behem let se pocet menil hore i dole...
A take cilova stanice byla kazdou chvili jina, ne? vetsinou KV, ale i Cheb a pozdeji tusim i Frantiskovy Lazne a Marktredwitz nebo kam jeste...
Ale to uz bylo asi pozdeji, to uz byl pohrobek klasickeho Thermalu (Ohre nebo snad jeste Karlex)

Kazdopadne to byl exot a na trati 120 pro me takove ufo...
07.10.2011 (11:01)  
Kurde, jak ja mam rad ty fotky z dob minulych..:)
07.10.2011 (9:56)  
Ještě jsem zapoměl na M 262.0026 a krátký čas M 262.0086 z Libeňského depa.
07.10.2011 (8:23)  
To byli časy, když tam jezdily Chomutovské M262 002, 080, 0145 – 0148, 0152, 0153, 0169, 0170. Thermal měl skutečně 13 vozů s loko T 478.3 a později s T478.4037, 4038, 4047, 4048, 4065, 4086. Jezdil v trase Praha hl.n.- Zličín - Kladno - Žatec - výh. Spořice - odb. Dubina - Kadaň - K. Vary. Odstavoval se na K.Vary dolní nádraží.
registrovaný uživatel milos  mail  
Počet komentářů uživatele578 »fotek 0
07.10.2011 (0:27)  
Radek Sabata - 13 vozu? to snad ne. Ja si z konce osmdesatych let pamatuju tusim se 7 nebo 8 vozy, jezdil z hlavniho pres Semering? Tusim, ze mival obcas i primy vuz odnekud z Ruska? Dva brejlovci ale urcite ano...
Obcas jsem s nim jezdil trasu Kladno - Zatec k tete.
06.10.2011 (20:21)  
Krásná vzpomínka na mé dětství.Oblíbený motorák (M262),oblíbená Buštěhradka-dříve hlavní trať,dnes polovina na odstřel.Dříve tudy jezdívaly neuvěřitelné rychlíky Thermal,které tahaly 2x T478.4 a tuším 13 vozů.Nebyla by taková fotka v archivu??
06.10.2011 (9:41)  
Takto si pamatuji Lužnou, byť o 10 let později. M262 + 2Bix + M262 (tady jsou tři, později jezdily ale jen 2) a vedle M152 do Rakovníka. Je zajímavé, jak věk pokročil, a po 30 letech už možná žádný osobní vlak (resp. spěšný) na bývalou 120 (dnes 124) nevyjede. Každopádně děkuji za vzpomínku na mé dětství. 5*
06.10.2011 (9:07)  
ktery je ten predchozi snimek?
06.10.2011 (9:09)  


Je v zásobníku a vyjde 07.10.2011 (10:00).
Trošku se ta poznámka různí od fungování galerie, no :-(

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko