Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 679.013 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Mýtna - Píla - Datum: 25.7.1982 - Autor: kilian - Pozn.: vlaková loko (mimo záběr) T 679.004 - Zobrazeno: 4975x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pro topiče díky za vlídnou odopvěď. Bohužel nebo vlastně bohudík nestrávil jsem život na dráze. To bude asi ten důvod proč neznám ČSD předpisy :))
jan lamač: Co by to tak asi bylo? Je to fotka postrkové mašiny a terč označuje konec vlaku.
Předpisy ČSD platily i na Slovensku.
Předpisy ČSD platily i na Slovensku.
Co to veze na tom háku, vypadá to jako ,,terčík,, Pokud to je ,tak jaký je účel.
Se slováky se nikdy na ničem nedá domluvit tedy asi 70% populace. Vím o čem mluvím, část mé rodiny je ze SR.
Se slováky se nikdy na ničem nedá domluvit tedy asi 70% populace. Vím o čem mluvím, část mé rodiny je ze SR.
07.07.2011 (20:56)
superhistorické, vzácne foto aj z toho dôvodu že zachytáva zdvojkoľajňovanie kriváňskej rampy - vľavo ešte pôvodná koľaj uhorskej severnej železnice (tento rok by oslávila 140 rokov), v pozadí ešte prevádzkovaný píliansky tunel. SUPER !
úsek správne je Mýtna - Píla (alebo Lovinobaňa - výh. Píla)
pomaranče - naša literatúra uvádza že pomaranča ste chceli za rozbité eso (leopoldov, 1997). ... nebola s nami reč
úsek správne je Mýtna - Píla (alebo Lovinobaňa - výh. Píla)
pomaranče - naša literatúra uvádza že pomaranča ste chceli za rozbité eso (leopoldov, 1997). ... nebola s nami reč
08.07.2011 (9:39)
Už jsem to opravil-přeci jenom po těch letech se detaily vytratí a ve fotonotýsku mám jen "Lovi"-Podkriváň,tak nyní je to už přesně,dík. Jinak snahy o "výměnu" ,resp.získání byly intenzívní právě v druhé polovině 90 let,sám vím o jedné akci,kdy bylo provedení již téměř na spadnutí a krachlo to na jediném člověku,který si nedal říci.
07.07.2011 (19:08)
Super historické foto.Pokud je mi známo,ke konci provozu pomerančů nabízela česká strana Slovákům několik "čmeláků"jako výměnu za 1 tuhle mašinu,coby muzejní provozuschopný exponát v ČR.K dohodě ovšem nedošlo,nebyla s nimi řeč....
mRKEF : Ještě bývalá popradská T678.0016, která je ale neprovozní. Lokomotiva je v současnosti využívána MDC jako zdroj náhradních dílů pro muzejní stroje T678.0012 a T679.0019 a příležitostně je jako statický exponát vystavována na různých akcích.
Kolipak těchto mašin bylo vůbec zachováno?
Vím o 678 012 a snad 679 019. Jsou ještě nějaké další?
Vím o 678 012 a snad 679 019. Jsou ještě nějaké další?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko