..: Fotogalerie - detaily fotografie T 679.013 :..
 

T 679.013


T 679.013Informace o fotografii:
 - Úsek: Mýtna - Píla
 - Datum: 25.7.1982
 - Autor: kilian  Poslat email autorovi
 - Pozn.: vlaková loko (mimo záběr) T
679.004
 - Zobrazeno: 4975x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

09.07.2011 (8:32)  
Pro topiče díky za vlídnou odopvěď. Bohužel nebo vlastně bohudík nestrávil jsem život na dráze. To bude asi ten důvod proč neznám ČSD předpisy :))
08.07.2011 (20:50)  
jan lamač: Co by to tak asi bylo? Je to fotka postrkové mašiny a terč označuje konec vlaku.
Předpisy ČSD platily i na Slovensku.
08.07.2011 (20:45)  
Co to veze na tom háku, vypadá to jako ,,terčík,, Pokud to je ,tak jaký je účel.
Se slováky se nikdy na ničem nedá domluvit tedy asi 70% populace. Vím o čem mluvím, část mé rodiny je ze SR.
07.07.2011 (20:56)  
superhistorické, vzácne foto aj z toho dôvodu že zachytáva zdvojkoľajňovanie kriváňskej rampy - vľavo ešte pôvodná koľaj uhorskej severnej železnice (tento rok by oslávila 140 rokov), v pozadí ešte prevádzkovaný píliansky tunel. SUPER !

úsek správne je Mýtna - Píla (alebo Lovinobaňa - výh. Píla)

pomaranče - naša literatúra uvádza že pomaranča ste chceli za rozbité eso (leopoldov, 1997). ... nebola s nami reč
08.07.2011 (9:39)  


Už jsem to opravil-přeci jenom po těch letech se detaily vytratí a ve fotonotýsku mám jen "Lovi"-Podkriváň,tak nyní je to už přesně,dík. Jinak snahy o "výměnu" ,resp.získání byly intenzívní právě v druhé polovině 90 let,sám vím o jedné akci,kdy bylo provedení již téměř na spadnutí a krachlo to na jediném člověku,který si nedal říci.
07.07.2011 (19:08)  
Super historické foto.Pokud je mi známo,ke konci provozu pomerančů nabízela česká strana Slovákům několik "čmeláků"jako výměnu za 1 tuhle mašinu,coby muzejní provozuschopný exponát v ČR.K dohodě ovšem nedošlo,nebyla s nimi řeč....
07.07.2011 (16:07)  
Pomeranče měli Slováci, tím pádem zůstaly jenom na Slovensku...
07.07.2011 (15:44)  
všechny jsou na slovensku že? nebo mají nějakou v lužné???
07.07.2011 (15:15)  
mRKEF : Ještě bývalá popradská T678.0016, která je ale neprovozní. Lokomotiva je v současnosti využívána MDC jako zdroj náhradních dílů pro muzejní stroje T678.0012 a T679.0019 a příležitostně je jako statický exponát vystavována na různých akcích.
07.07.2011 (15:04)  
Kolipak těchto mašin bylo vůbec zachováno?
Vím o 678 012 a snad 679 019. Jsou ještě nějaké další?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko