..: Fotogalerie - detaily fotografie T 478.4048 :..
 

T 478.4048


T 478.4048Informace o fotografii:
 - Úsek: Praha-Sedlec - Praha-Bubeneč
 - Datum: 20.4.1983
 - Autor: kilian  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Ex 75 "Hungaria"
 - Zobrazeno: 6709x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
21.02.2014 (2:16)  
Nahoře je sídliště bohnice a řekl bych že s stejným počtem domů. Jo to bývala krása z Dáblic bylo slyšet z otočky tramvají kvílení nákolků kol na zkrácené zatáčce do otočky tramavají. Z Vysočan a Libně noční posun a dunění sergejů tahající vlaky z Vršovic a Malešic na Kralupy byla taková malá noční hudba. dunění vlaků od Kralup bylo slyšet, až na Prosek hulákání posunovačů na libni doladovalo noční kolorit a hučení Ikarusů v zimě nechaných přes noc v Klíčovské garáži bylo nejen slyšet, ale i cítit a co teprva spolana ta byla cítit často i byšická vitana sem tam něco přilétlo i z Vysočan a zapoměl bych na Kbelské letiště když nehlučela nádraží tak letadla na nočních létáních. kamiony nám jezdili před domem no a dnes nic moc sem tam nějaký vlak, letadlo a občas posun v Libni. Jinak toto ještě pamatuji a té slávy když se začalo jezdit pod trolejí. S elektrifikací bylo zprovozněno v rozmezí dnů nebo max týdnů i Holešovické nádraží včetně prodloužení C metra nebo se pletu. Hezký den Karel
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
26.06.2011 (17:10)  
Pavel Ch.: no právě, je to skutečná historická fotka. Ty skály tam jsou no.
registrovaný uživatel Foxx  mail  
Počet komentářů uživatele27 »fotek 0
26.06.2011 (11:57)  
Nádherná fotka. V době pořízení fotografie mi sice bylo 7, ale místo si moc dobře pamatuju. O kousek dál byly k trati přilepené baráky, dnes již dlouho zbourané.
26.06.2011 (9:17)  
Mechanická předvěst? Hádejte kdo je možná zrovna na opačném konci toho drátového táhla. Předelektrizační práce už probíhaly, dopoledne v pracovní dny se jezdilo po jedné koleji.
Hungaria řazení: Bds B B B A WR A B B B
Oběh: Progress Praha Berlín, Hungaria Berlín Budapešť, Hungaria Budapešť Berlín, Progress Berlín Praha, točilo se 5 souprav.
26.06.2011 (0:33)  
Kolik tenkrát měla vozů?
25.06.2011 (23:09)  
Vždycky, když vidím takovouhle fotku, vracím se do svého nejkrásnějšího dětství. To mi bylo tehdy sedm a tyhle vlaky mě vozívaly buď za ostatními členy naší velké rodiny, nebo za dobrodružstvím a toulkami... Vindobona, Hungaria, Sanssoucci, Balt Orient, Meridian, Metropol... jména, která mi i dnes, po tolika letech, voní dálkami. Krásné to byly časy.
25.06.2011 (21:35)  
Hezká dobovka. Sídliště Bohnice (Čimice?) vypadá tady jako nové nebo možná ještě nedostavěné. Dnes mi tam připadá ta zástavba hustší, ale možná to bude jen tím úhlem pohledu.
registrovaný uživatel IvoP 
Počet komentářů uživatele40 »fotek 0
25.06.2011 (18:49)  
Možná ještě v onom roce 1983 začaly zde elektrifikační práce. Elektrický provoz v úseku Praha Bubeneč - Vraňany zahájen
31.5.1985
25.06.2011 (18:29)  
Honza: Původní jsou tam jen ty skály! Jinak trať je modernizovaná včetně elektrifikace. Tohle je pěkná vzpomínka na ty časy.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
25.06.2011 (16:41)  
Páni! Červený brejlovec, zelený vagóny a mechanická předvěst!
MACHII73: není to žádné retrofoto, ale skutečnost.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko