Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
556.0480 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Peruc - Datum: 14.6.1975 - Autor: Josef Chvosta - Pozn.: jezdila vlastně jako "456.0480" - Zobrazeno: 4404x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
24.02.2011 (8:16)
Stoupovi: Díky za vyčerpávající odpověď
23.02.2011 (17:12)
Však má 5 hnaných kol
To právě aktuálně na této fotce nemá...
To právě aktuálně na této fotce nemá...
Pro Woiciech Xavier:
Má jednu hnací (poháněnou) nápravu a za normálního stavu (další) 4 spřažené. Celkem pět spřažených a z toho jednu hnací. Díky odebrání spojnice "minus jedna". No jó, holt terminologie. A v Anglii by to byla fakt kola. U nás ne.
Má jednu hnací (poháněnou) nápravu a za normálního stavu (další) 4 spřažené. Celkem pět spřažených a z toho jednu hnací. Díky odebrání spojnice "minus jedna". No jó, holt terminologie. A v Anglii by to byla fakt kola. U nás ne.
23.02.2011 (16:22)
Pozn.: jezdila vlastně jako
"456.0480"
jak to myslíš .Však má 5 hnaných kol
"456.0480"
jak to myslíš .Však má 5 hnaných kol
Pro L. Moc:
Ejektory, pane, u nás (a i v Rakousích) ejektory, resp injektory = nasál si a do kotke vytlačil, na výfukovou i ostrou páru. Minimum pohyblivých součástí. A zároveň to předehrívalo napajecí vodu.
U DR i DB primárně čerpadla, ovšem pístová, pohon parní. Injektor byl záložní. A proto taky předehříváky u německých mašin.
Jen prvotní parní mašinky měly pumpy poháněné mechnicky od nápravy. Stará literatura tvrdí, že při delším stání vlaku nutno bylo stroj odvěstiti a ten pak pojížděl po volné koleji sem a tam, aby vodu do kotle doplni. Ale svědkové - tak ve věku našich pra-pradědečků.
Ejektory, pane, u nás (a i v Rakousích) ejektory, resp injektory = nasál si a do kotke vytlačil, na výfukovou i ostrou páru. Minimum pohyblivých součástí. A zároveň to předehrívalo napajecí vodu.
U DR i DB primárně čerpadla, ovšem pístová, pohon parní. Injektor byl záložní. A proto taky předehříváky u německých mašin.
Jen prvotní parní mašinky měly pumpy poháněné mechnicky od nápravy. Stará literatura tvrdí, že při delším stání vlaku nutno bylo stroj odvěstiti a ten pak pojížděl po volné koleji sem a tam, aby vodu do kotle doplni. Ale svědkové - tak ve věku našich pra-pradědečků.
23.02.2011 (13:16)
Alfovi: Díky za vysvětlení. Můžu se ptát dál? Tlak páry roztáčel čerpadlo? Nebo se voda čerpala z vodojemů do kotle nějakým ejektorovým systémem? Nebo nějak úplně jinak?
Zalomená izolovaná trubka je přívod páry k napaječi na výfukovou páru,což je to zařízení u schodů,a jak název napovídá slouží k doplňování vody do kotle..
23.02.2011 (12:47)
Pěkné dokumentární foto. Mám technický dotaz: Ta zalomená izolovaná trubka od čtvrté k páté spřažené nápravě je přívod páry k topnému systému vlaku? Znalcům díky za odpověď. L. Moc
zderem: všechny hnací nápravy mají stejný nápravový tlak, z toho plyne stejný brzdný účinek a není důvod ke skluzu
Zajímavá fotka z provozu! Jak se ta náprava chovala při brždění? Neměla sklon k zablokování?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko