Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
420.967-2 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Poprad-Tatry (spojovací trať z depa) - Datum: 2.8.2001 - Autor: MIRO - Pozn.: sken z DIA - Zobrazeno: 7200x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Rybízek > také by mě zajímalo..
něco víc možná zde
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2009032402
něco víc možná zde
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2009032402
Díky za tuhle fotku. Je to nádherná vzpomínka. Škoda, že stojí odstavená v RD TEŽ a pomalu rezne. Bylo by super, kdyby se s ní jezdilo na nostalgii... Ale co se týká odstavení, tak nevím která tam stojí odstavená?
IR, JK ml. > dik za info ... me tyhle uvahy napadaji zejmena v souvislosti s tim, jak sebou skube RN na dvou napravach ... no a ono to ani s pouzitim dvounapravovych podvozku nemusi byt o moc lepsi ... i kdyz jsem na to navyklej, stejne me vzdy prekvapi, jak T3 (a jejich odvozeniny) zmitani na mostech na Svinove v Ostrave ... dlouhy, rovny usek ... bacha nejen na jazyk, ale i o zuby. Uklidnuje me jen to, ze to je usek pred rekonstrukci.
Kde je jim konec? Šlo by to přerozchodovat a jezdit s tím po Bechyňce? Tuším že i tahle trať má 1500ss
Sim: A na splašený krávě jsi jel? :-) T3 to je dobré přirovnání, pokud jsi jel někdy s T3 po úzkém rozchodu (LBC případně JNN) bývalo to totéž.....
Sim: Můžu jen potvrdit, že na těch tratích TEŽ (před rekosntrukcí, tedy s kolejemi celkem dost nerovnými) to sebou zmítalo a poskakovalo to úplně stejně jako T3. S nynějšími električkami se to prostě nedá srovnávat. Ale jako nostalgickou soupravou bych se tím svezl ochotně a rád, ba i za příplatek... :-)
P.S.: A není nějaká kompletní souprava odstavená v Popradě? A nejezdí se s ní i občas? Nebo se zatím jen schovává na dobu, až budou peníze na opravu? Díky předem za případné info.
P.P.S.: A fotka je fakt krásná. I já děkuju za (hezky vyvedenou) vzpomínku na mládežnická léta...
P.S.: A není nějaká kompletní souprava odstavená v Popradě? A nejezdí se s ní i občas? Nebo se zatím jen schovává na dobu, až budou peníze na opravu? Díky předem za případné info.
P.P.S.: A fotka je fakt krásná. I já děkuju za (hezky vyvedenou) vzpomínku na mládežnická léta...
MIRO: Taurus by jízdní doby určitě nestíhal, už jen proto, že díky jeho nápravovým tlakům by ho na tu trat určitě nepustili ;)
17.01.2011 (11:54)
Martin Grill: Myslím, že zkoušky z loko. 754, které jsi vypsal proběhli pouze u řv.943 - Zkouška 754.050 v LBC s vozem 943 a vloženým 043. A pak samozřejmě zkouška s 943 a 755 též úspěšně.
Jestli se konala zkouška i s vozy 954, už nevím. Možná mi to jen uteklo, ale vím pouze o zkouškách s 754.013, 242.204. V praxi pak dále jezdí s 854, 843 a 842.
Jestli se konala zkouška i s vozy 954, už nevím. Možná mi to jen uteklo, ale vím pouze o zkouškách s 754.013, 242.204. V praxi pak dále jezdí s 854, 843 a 842.
Nemel jsem moznost se touto jednotkou svezt... muze nekdo popsat, jestli to ma "chovanim" na kolejich bliz k relativne plynule jedoucimu vlaku nebo spis k hopsave (ve vsech smerech) T3? Je mi jasne, ze zalezi dost na stavu koleji (ktere byvaji u tramvaji podstatne horsi), ale rad bych si udela nejaky obrazek o tomto vlaku.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko