..: Fotogalerie - detaily fotografie T 478.3280 :..
 

T 478.3280


T 478.3280Informace o fotografii:
 - Místo focení: Třebušice
 - Datum: 13.2.1984
 - Autor: kilian  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Dnes již přeložená
"přeložka" pův.tratě 130
mezi Třebušicemi a Otvicemi
a odpol.os.vl.6840
 - Zobrazeno: 7438x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
tato zpráva byla vygenerována automaticky systémem Systém
Počet komentářů uživatele641 »fotek 0
21.01.2011 (13:17)  
Autor uložil novou verzi této fotografie, předchozí komentáře již nemusí odpovídat aktuální skutečnosti.
11.01.2011 (22:36)  
zdravím,nevím jestli to pomůže,či to nebude na obtíž....jeden nepatrný odkaz na dobu nedávnou...http://kontaminace.cenia.cz/
11.01.2011 (21:27)  
Takové řazení na osobácích si pamatuji z dob, když jsem byl malý a jezdili jsme za babičkou do Kladna (z Prahy Veleslavína). Taktéž si pamatuji, že to jezdilo pěkně narvané, když jsme si v Kladně sedli (každý jinam) tak jsme hovořili o štěstí.
Poslední klasickou soupravu na osobáku pamatuji někdy kolem roku 1991-92. Pak hydry, šukafony, renovované Bixy nebo co to je a Regionovy.
11.01.2011 (20:22)  
Ještě autorovi:kompozičně je to opravdu skvělá fotka,je to dáno taky tím,že pořádný vlak vždycky vypadá na fotce líp...o takových soupravách si dnes můžeme nechat jen zdát.
Pokud se týká skenování-třeba ani žádné chyby neděláte.Já mám spoustu zkušeností,že i kvalitní původní fotka nebo diapozitiv se po přepisu do elektronické podoby nevyvede tak,jak by člověk očekával a pořád je lepší ta původní verze.Skener si s někerými daty prostě neporadí a navíc znásobí každou chybu a vadu na snímku,tak to prostě je.Nejvíc je to patrné u těch barevných materiálů...sotva jednu vadu eliminujete,objeví se další.Pak už zbývá jen mravenčí práce vypiplat to v editu...ale i tak mnohdy výsledek není úměrný té dřině a zůstává daleko za očekáváním.
11.01.2011 (19:27)  
Co si tak matně pamatuji z dob, kdy jsme tam jezdili, tak bych řekl, že by to mohlo být tady Loc: 50°30'5.572"N, 13°33'56.557"E
Doporučuji na fotomapě, je tam, dle mého, ještě ten zářez vidět.
11.01.2011 (18:15)  
...prostě zajímavá historická paráda :-)
11.01.2011 (17:38)  
Pro mě coby přistěhovalce do Mostu moc zajímavá a cenná fotka. Byl by někdo tak hodný (kdo ví) a prozradil, kde to místo je? Ehm...bylo? Z původní trati se toho moc nedochovalo a to co se dochovalo, je nepřístupné :(
11.01.2011 (17:22)  
kilian : na osobácích Praha - Chomutov - Cheb, včetně "půlnočního" R 638 do Chebu (pošťák), před tím osobák 9810 - jako povinně místenkový rychlík s poštou jezdily chomutovké M 262.0, jezdily soupravy ve složeni Da + 4 Bai (s jedním průvodčím), z Prahy do Chomutova Da v čele vlaku. Už si nepamatuji, zda se v Chomutově objíždělo se služebním vozem nebo jezdil z Chomutova do Chebu na konci ...
Ta souprava na obrázku je patrně ústecká (vozové depo Ústí nad Labem / ŽST. Ústí nad Labem) - 5 vozů. Někdy od roku 1976 se v Severozápadní dráze šestivozové soupravy zkrátily na pětivozové, aby se mohlo jezdit s jedním průvodčím.
Mám za to, že na "severu" se maďarské Bai (21-18 xxx) neobjevily a jezdily tam jenom Bai 21-19 xxx ze Studénky ...
V řazení vlaků se uváděly pouze vozy Bai, bez rozlišení typu (Smíchov, Studénka, Maďarsko).
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
11.01.2011 (17:13)  
240.025: brejlovci tam tahaly rychlíky 9 vozový.
11.01.2011 (15:29)  
Jinak, abych nezapomněl, kompozice a dokumentační hodnota působivé, fotek z té pravé měsíční krajiny tu moc není... Škoda poměrně nekvalitního skenu.
11.01.2011 (16:01)  


Ačkoliv věkem i dětmi již "dědek",zápolím s novou technikou(skener,editace) ,a upřímně řečeno z toho radost taky nemám,neboť předloha (ač dia ORWO-známé to hroznými barvami) je poměrně slušná,tak ze skeneru leze toto.Proto si pokládám otázku ,kde nikoliv soudruzi z NDR při výrobě filmů,ale já při skenování a úpravě dělám chybu..Holt člověk musí na sobě pracovat stále a v každém věku.Jinak faktická připomínka k soupravě-pokud mě pamět neklame ,tak za mašinou vskutku jsou "Smíchovy",dál určitě Bai a na konci - opravdu "šuplík" 810 vracející se na závěsu tohoto vlaku z Mo do Chi.Takovéhle soupravy se celkem běžně vyskytovaly i třeba na "půlnočním" papíráku z Prahy do Chebu (přes Lužnou) s úvratí v Chi.Takže žádné válení se v kupátkách,ale pěkně se "zkroutit" na sedačky a hurá z půlnoční Prahy domů..
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko