..: Fotogalerie - detaily fotografie Gatwick Express :..
 

Gatwick Express


Gatwick ExpressInformace o fotografii:
 - Místo focení: London Victoria
 - GPS: 51°29'24.81"N, 0°8'54.23"W  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 5.7.2010
 - Autor: zirecek 
 - Zobrazeno: 6761x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

29.08.2010 (10:36)  
Je tento způsob napájení výhodnější než klasické dráty? Myslím efektivita a finance
28.08.2010 (20:34)  
To by mě zajímalo, jak se řeší situace, když je třeba něco spravit za provozu (výhybky apod.). Musí to být docela nebezpečné lozit přes "nabité" koleje a vypínat celé zhlaví asi taky není neelegantnější řešení.
28.08.2010 (23:30)  


Pracovníky, kteří dělali v koleji pochůzky a drobnější práce, jsem viděl občas v normálně provozované koleji.
27.08.2010 (20:08)  
Sberac je pouze na PRVNIM a POSLEDNIM vagonu! Soupravy jsou slozeny ze 4 vozu obvykle. Nevim jak je to u teto soupravy. A sberace jsou na tech dvou vozech na jednom i druhem podvozku.
registrovaný uživatel Tektro 
Počet komentářů uživatele2 »fotek 0
27.08.2010 (19:21)  
to Antonín Novák: na každém voze soupravy je více sběračů z obou stran a ty jsou v celé soupravě propojeny, takže aby vlak zůstal zcela bez proudu, musela by být délka úseku bez napájecí kolejnice téměř stejně dlouhá, jako celá souprava. Teoreticky je možné každý vlak napájet jen jedním sběračem, ale logicky je limitováno množství proudu, které tímto sběračem musí projít, čili by to úplně dobře taky nejelo. Napájecí kolejnice jsou proto projektovány tak, aby i nejkratší vlak mohl být dostatečně napájen. Ostatně i ve fotografii je systém napájení dobře vidět.
27.08.2010 (19:17)  
Antonín Novák: Z fotky je patrné, že když to nejde z jedné strany, tak to jde z té druhé a když to nejde ani z jedné, v rámci podvozku, tak to půjde nejspíš kabelem z dalšího, popř. přijde šťáva z jiného vozu, který je právě napájen. Toť můj skromný názor.
27.08.2010 (19:03)  
technicky by mě zajímalo, jak se řeší napájení z boční kolejnice na výhybkách. Jestli kousek vlak nebere energii, nebo jestli je boční kolejnice taky "pohyblivá".
registrovaný uživatel Nechic  mail  
Počet komentářů uživatele633 »fotek 0
27.08.2010 (15:23)  
z těch neustále stejných souprav co odtamtud vyjíždí je ten Gatwick Express zdaleka nejhezčí :)
27.08.2010 (14:13)  
Fotené z Ebury Bridge? Nebol tam nejaký plot alebo múrik, ktorý by bránil foteniu? Zvyčajne to tak v centre Londýna býva popri tratiach (patrné aj zo snímky). Nevzbudil si záujem policajtov?
27.08.2010 (16:57)  


Ano, Ebury Bridge (stačí kliknout na odkazovou GPS ikonku -> pro cizí státy je nejlépe funkční poslední ikonka "Google mapy").
Je to typický londýnský most s plně vyzděným "zábradlím". Díky své výšce jsem při stání na špičkách dokázal vidět/fotit přes zídku. Z tohoto mostu se fotí především na druhou stranu, kde jsou přístupné schody na souběžnou cestu a lze odfotit fotogenické "esíčko", depo a historickou elektrárnu v pozadí.
Zájem policistů jsem nevzbudil, spíše jsem se dal do řeči s jedním angličanem, který hovořil a pravidelných parních jízdách, :-).
27.08.2010 (14:09)  
Ale mají, jen tu šťávu nesosaj z drátů ale z postranní kolejnice.
27.08.2010 (14:07)  
Oni nemají elektrifikováno toto nádraží ?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko