Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
652.168 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Silvi Marina - Datum: 16.9.2013 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 4348x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
09.12.2013 (22:05)
Třeba tam leží pozemky nějaké jejich Havránkové... Tak to raději postavili krapet bokem.
Zlámalík > IMO jde o lidovou slovesnost, vysvětlující si laicky jeden z důsledků kolapsu původního projektu. Viz kupř. zde: http://www.rsd.cz/doc/Silnicni-a-dalnicni-sit/Historie/nemecka-pruchozi-dalnice
09.12.2013 (21:39)
Napadá mě ještě jedná možná příčina esíčka - a to napojení přeložky trati, ono v těchto místech jsou jasné stopy mírných směrových úprav vedení trasy kvůli zvýšení rychlosti.
A tady může být nějaká umělá stavba, kterou nakonec nepřebudovali, takže se do ní museli "provizorně" trefit.
A tady může být nějaká umělá stavba, kterou nakonec nepřebudovali, takže se do ní museli "provizorně" trefit.
Což o to, trefovat se "ručně" na 50km samozřejmě není žádná legrace, zvlášť když těch 50km je nejspíš za obzorem, ale já bych tak nějak očekával, že se nejdřív měří, a pak staví a průběžně se upřesňuje. Nějaká bota se samozřejmě stát může - někdy "jsou holt tunely dva", někdy se rozbije družice o Mars, protože se plánovači nedomluvili, kde jsou metry a kde jsou palce...
Tady to na mě spíš dělá dojem, že někde v prostoru té šikany je nadjezd nad silnicí, tak možná postavili trať a pak zjistili, že se pilířem mostu trefili co já vím do kanálu a už nebyl čas přeprojektovávat most, tak ho postavili kousek vedle a cukli s tratí.
Tady to na mě spíš dělá dojem, že někde v prostoru té šikany je nadjezd nad silnicí, tak možná postavili trať a pak zjistili, že se pilířem mostu trefili co já vím do kanálu a už nebyl čas přeprojektovávat most, tak ho postavili kousek vedle a cukli s tratí.
09.12.2013 (13:07)
Pánové, představte si že vyměřujete ze dvou bodů vzdálených 50 kilometrů a minete se o 3 metry. Každý výpočet, který při měření provádíte, počítáte tužkou na papíře. Žádné kalkulačky, na GPS zapomeňte. Průměrujete 4 měření úhlů, pokaždé když měříte úhel, stejně tak délky. Na papíře počítáte s čísly: 12345,678 metrů plus 98,765 metrů x cos (205g34cg23ccg) abyste dostali souřadnici na které se nacházíte. g=grad, cg=centigrad ccg=centi-centigrad. Představte si školní úhloměr. Tohle je dělení pravého úhlu na 1.000.000 dílků, ne 90. Do toho všeho se vám začne promítat zakřivení zemského povrchu - poledníky nejsou rovnoběžné. Znovu dodávám: Bez kalukačky.
Lapil: nebylo by to poprvé, ostatně "nesejití se" tzv. Hitlerovy dálnice u Boskovic je taky známý případ :-)
Viz mapa zde: http://goo.gl/tDF0QG
Viz mapa zde: http://goo.gl/tDF0QG
Copak mašinodesign, ale poněkud nevěřícně koukám na to esíčko za vlakem. To se fakt tváří, jako když se netrefili se zaměřením. Nebo mi něco uniká? Nádraží to není...
ITALO design byl vždy v kurzu, třeba sportovní auta, móda. Ale ty mašiny!!! Ovšem možná, že to je pro Italošotouše něco, jako pro nás Brejlovec? To oplecení trati je zajímavé, bylo už vidět i na jiných Italosnímcích.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko