..: Fotogalerie - detaily fotografie E655 264 :..
 

E655 264


E655 264Informace o fotografii:
 - Místo focení: Silvi Marina
 - Datum: 28.4.2008
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3890x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 4

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
02.10.2009 (15:56)  
Moc mne to neoslovilo.
17.01.2009 (17:30)  
Pěkné, holt italové umějí dělat mašiny...
11.01.2009 (19:31)  
To Duke123: dík ...
11.01.2009 (8:54)  
Co se zeptat strejdy googla?

http://maps.google.it/maps?f=q&hl=it&geocode=&q=Silvi+marina+TE&sll=42.661232,13.689137&sspn=0.071197,0.040169&ie=UTF8&g=Silvi+marina+TE&s=AARTsJqpWqW7LBoMIuUW2Dfltb13zyv2wg&view=map
11.01.2009 (8:41)  
A kde ta krásná krajina leží ... "Silvi Marina" momentálně si to nemůžu vybavit ... :)
registrovaný uživatel sAd 
Počet komentářů uživatele226 »fotek 0
11.01.2009 (2:06)  
Louis Armstrong: Konkrétně přeostřená mi přijde celá fotka. Z toho bych vycházel a pak by to možná vypadalo líp i ve drátech. Bohužel nevím, jak vypadá originál, tak nevím, jak moc se s ním dá pracovat. Třeba ten tvůj další kousek s 751 206-4 už je mnohem lepší.
registrovaný uživatel sAd 
Počet komentářů uživatele226 »fotek 0
10.01.2009 (18:06)  
Zajímavé. Člověk by řekl, že +/- hodnocení slouží k odlišení komentářů, které jsou mimo téma fotky. Když jsem komentoval fotku, tak jsem také v mínusu. A rozhodně si stojím za tím, že to není dobrý edit (přeostřenost, zubatost, mázlost, apod.).
10.01.2009 (18:13)  


Nenech se zmast draty TV - vsechna lana jsou vedena v Italii dvojite, takze to bohuzel pusobi opticky velmi nepeknym dojmem. Kde v jinych partiich fotky jsou tyto neduhy vyrazne videt?
10.01.2009 (15:57)  
To AŽD: Italové používají na konvenčních tratích 3 kV stejnosměrných a na nově budovaných vysokorychlostních tratích střídavých 25 kV 50 Hz.
10.01.2009 (15:33)  
Ty kusy kolejnic opravdu zajišťijí niveletu. U nás se k tomuto účelu používaly betonové sloupky s kusem železa nahoře. A ví někdo, na jakou trakci Italové jezdí? Myslím, že 1,5 kV DC, ale jist si nejsem.
10.01.2009 (15:43)  


Ano, u nas se pouzivali a dokonce i pouzivaji take kolejnice. Metr do zeme zabetonovana kolejnice totiz pomerne spolehlive drzi polohu - a na stavbe je pomerne dost nepouzitelnych odrezku nebo starych ojetych kolejnic k tomu vhodnych.
10.01.2009 (15:07)  
Tak ty rychlostníky platí tak, že osobáky jezdí podle horního rychlostníku, pak EX,IC,EN a ETR 500 podle prostředního a pendolina s naklápěním(ETR450,460,480) podle dolního. No a ty kolejnice asi plní nějakou stabilizační funkci.
10.01.2009 (15:28)  


Me napada ze na ty kolejnice maji zajistenou GPK koleje - vyskytovalo se to hlavne v obloucich. Ikdyz tam zase nechapu tu hustotu, leda ze by to podbijeli rucne bez jakehokoliv navadeni podbijecky pomoci pocitace :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko