Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
103.301 + 193.930 + 192.961 + 191.100 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Malý zkušební okruh VUZ - Datum: 5.3.2016 - Autor: Chary - Zobrazeno: 5793x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Tomáš Kraus, Keprt: Než se začnete „hádat“, tak elk je v Evropě skutečně los, ale v Americe je elk jelen wapiti a los se potom řekně moose. Bordel.
Tolik jazykově zoologické okénko.
Tolik jazykově zoologické okénko.
Elk je los ;-) Ne že by srážka se sobem bylo něco příjemného, ale los je přece jen mnohem mohutnější, rád se toulá krajinou na velké vzdálenosti a cestu tajgou si usnadňuje "koridory" silnic a železnic. Dále - vlstní zkušenost - los není moc plachý a před nějakým vlakem jen tak neuhne. Sob je záležitost bezlesé arktidy a žije ve stádech.
07.03.2016 (7:32)
Chary: Nejspíš jen ten pluh, ale srážky se sobem jsou na VR dost aktuální. Řešilo se to hodně u Pendolin, prý na ty soby Italové dostatečně nemysleli, a tak potom přijíždí vlak k peronu s krytem spřáhla promáčklým nebo zcela chybějícím...
front of the locomotives will be reinforced to withstand collisions with elk
tím se myslí ten "zimní" pluh, nebo to má ještě něco navíc?
tím se myslí ten "zimní" pluh, nebo to má ještě něco navíc?
Diesel tam určitě nějaký místo schramstne, ale ten hrb je opravdu způsoben zmíněným „zazimováním“ pro VR: http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/broad-gauge-vectron-arrives-in-finland.html
Mimochodem „last mile“ Vectron se od těch bez dieslu vzhledově příliš neodlišuje.
Mimochodem „last mile“ Vectron se od těch bez dieslu vzhledově příliš neodlišuje.
06.03.2016 (18:34)
Tuším, že horní kapotáž je z důvodů lepší odolnosti proti drsným klimatickým podmínkám ve Finsku.
06.03.2016 (16:13)
Pěkný...nabouchaný dvouzdrojovky se jeví jako dobrá budoucnost...
Za předním sběračem je vidět tetelení, větrem hnané doleva. Tohle není "stahovačka", ale jízda nezávislou trakcí.
06.03.2016 (14:08)
Chary: Aha. O osazení těchto strojů dieselem jsem nevěděl. Díky za info
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko