..: Fotogalerie - detaily fotografie 103.301 + 193.930 + 192.961 + 191.100 :..
 

103.301 + 193.930 + 192.961 + 191.100


103.301 + 193.930 + 192.961 + 191.100Informace o fotografii:
 - Místo focení: Malý zkušební okruh VUZ
 - Datum: 5.3.2016
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5793x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
07.03.2016 (12:50)  
Tomáš Kraus, Keprt: Než se začnete „hádat“, tak elk je v Evropě skutečně los, ale v Americe je elk jelen wapiti a los se potom řekně moose. Bordel.

Tolik jazykově zoologické okénko.
07.03.2016 (9:25)  
Elk je los ;-) Ne že by srážka se sobem bylo něco příjemného, ale los je přece jen mnohem mohutnější, rád se toulá krajinou na velké vzdálenosti a cestu tajgou si usnadňuje "koridory" silnic a železnic. Dále - vlstní zkušenost - los není moc plachý a před nějakým vlakem jen tak neuhne. Sob je záležitost bezlesé arktidy a žije ve stádech.
07.03.2016 (7:32)  
Chary: Nejspíš jen ten pluh, ale srážky se sobem jsou na VR dost aktuální. Řešilo se to hodně u Pendolin, prý na ty soby Italové dostatečně nemysleli, a tak potom přijíždí vlak k peronu s krytem spřáhla promáčklým nebo zcela chybějícím...
07.03.2016 (0:11)  
front of the locomotives will be reinforced to withstand collisions with elk

tím se myslí ten "zimní" pluh, nebo to má ještě něco navíc?
07.03.2016 (0:03)  
Diesel tam určitě nějaký místo schramstne, ale ten hrb je opravdu způsoben zmíněným „zazimováním“ pro VR: http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/broad-gauge-vectron-arrives-in-finland.html

Mimochodem „last mile“ Vectron se od těch bez dieslu vzhledově příliš neodlišuje.
06.03.2016 (18:34)  
Tuším, že horní kapotáž je z důvodů lepší odolnosti proti drsným klimatickým podmínkám ve Finsku.
registrovaný uživatel DannyfromCZ  mail  
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
06.03.2016 (16:13)  
Pěkný...nabouchaný dvouzdrojovky se jeví jako dobrá budoucnost...
06.03.2016 (14:43)  
Za předním sběračem je vidět tetelení, větrem hnané doleva. Tohle není "stahovačka", ale jízda nezávislou trakcí.
06.03.2016 (14:08)  
Chary: Aha. O osazení těchto strojů dieselem jsem nevěděl. Díky za info
06.03.2016 (13:05)  
Nemohlo by to být kvůli tomu dieselu?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko