Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
245.003-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Heimenkirch - Hergatz - Datum: 6.5.2018 - Autor: Makyna - Zobrazeno: 2106x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Chary: před časem vyšel v Dráze zajímavý článek o nasazení "velkých dieselů" v jižním Bavorsku a mimo jiné tam autor psal, a ono to není překvapivé, že v příměstské dopravě se úspora paliva díky ME uspořádání prakticky neprojevuje - rychlý rozjezd, rychlé obraty.. Bylo by zajímavé vědět, zda nasazení u DB Fern na Syltu umožňuje dosáhnout lepších výsledků - přece jen je tam méně rozjezdů, lokomotivy více času "probručí" při obratech...
Tak to by mě zajímalo, jak to funguje v praxi. Protože těch pět vozů a potřebná dynamika jízdy osobního vlaku bude asi vyžadovat všechny čtyři motory pro rozjezd a potom třeba jeden pro udržení jízdy po rovině a dva do (mírného?) stoupání v plné rychlosti?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko