Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
218.416-6 + 218.428-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Oberstaufen - Röthenbach (Allgäu) (Zell) - GPS: 47°34'42.112"N, 10°1'13.856"E » - Datum: 21.8.2018 - Autor: Tomáš Mach - Pozn.: EN 79162 - Zobrazeno: 2429x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
DB nakoupilo několik desítek diesel TRAXXů od Bombarideru pro vozbu osobních vlaků. Pro potřeby nákladní vozby má 3 dieselové Vectrony a pravděpodobně dalších 6 přikoupí.
znovu pro Rabína:
Novinári strasne kecaj (Lügenpresse) Já zase cetl, ze pro DB je sólo Herkules moc slabý a DB 6 náprav uz nechce.
Novinári strasne kecaj (Lügenpresse) Já zase cetl, ze pro DB je sólo Herkules moc slabý a DB 6 náprav uz nechce.
pro stoupu: dočetl jsem se, ale to už je nějaká doba, že DB má v úmyslu si obstarat motorové lokomotivy na bázi Herkulesů. Zatím se ale v tomto směru nic neděje...
pro Rabína:
Ani DB zatím nikdo nic lepsiho nedodal. Jako "jednomotorové" provedení byla skupina 216 - 218 i jakýmsi vzorem pro nasi Bardotku. Ve zdvojené trakci nemá rada 218 dosud konkurenci.
Ani DB zatím nikdo nic lepsiho nedodal. Jako "jednomotorové" provedení byla skupina 216 - 218 i jakýmsi vzorem pro nasi Bardotku. Ve zdvojené trakci nemá rada 218 dosud konkurenci.
Po odchodu řady V 200 se právě tato řada pro mne stala vlajkovou lodí motorové trakce u DB. Škoda, že u nás to (zatím) není schválené vozidlo a tedy se u nás nemohou objevovat :). Třeba se to změní a budou moci k nám zajíždět :) a nebojím se vyslovit kacířskou myšlenku, že by si je mohl pořídit nějaký náš dopravce :)
01.09.2018 (13:31)
Letošní rok je pro fotografy velmi zajímavým cílem malebná trať Allgäubahn. Téměř po celý rok zde jezdí odklonem EC relace Mnichov - Lindau (- Švýcarsko), z důvodu výluky na trati přes Memmingen. V druhé polovině srpna tudy byla vedena i odklonová doprava díky výluce na Arlbergbahn v Rakousku. Několik párů nákladních vlaků bylo v některých dnech doplněno i o jeden pár vlaků nightjet. Zde konkrétně EN 79162, coby odklon kmenových vlaků nighjet 464/466.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko