..: Fotogalerie - detaily fotografie 193.291-2 :..
 

193.291-2


193.291-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Balabenka odbočka - Praha hlavní nádraží
 - Datum: 27.11.2017
 - Autor: Šimon P. 
 - Zobrazeno: 5046x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
08.01.2018 (10:27)  
No můžu to vysvětlit i selským rozumem.
Vectron zastavil na vjezdu v tunelu. Z opačného směru projela hydra směrem na Vysočany. Vyšel jsem na most. Než se rozpadne vlaková cesta a jakýkoliv jiný vlak se dostane na druhou stranu zhlaví Praha hl. n. bude to trvat víc jak dvě minuty. Vectron vyjíždí z tunelu. Udělám fotku a odejdu z mostu.
Pořád nestačí vysvětlení?
Pokud vy pánové ve svých profesích nechybujete a držíte se striktně předpisů a nařízení nehledě na jejich okolnosti vzniku tak mě to zcela upřímně udivuje. :-)
No pokud s tím nadále máte problém, navrhuji to řešit jinde, než tady.
Zdravotní způsobilost je taky třeba dokázat nějakým tím razítkem od doktora že? ;-)
08.01.2018 (10:16)  
Bylo v tom skoleni neco navic, co by neslo odvodit zdravym rozumem?

Zdravotni zpusobilost na vstup na drazni teleso ma snad kazdy, komu nechybi koncetina a funkcni smysly :)

Jinak fotka se mi taky libi a nemyslel jsem puvodni komentar utocne, jen mne vskutku zarazilo, ze ac drazni zrizenec, muze si jen tak zvesela chodit fotit na tento velkomost.
08.01.2018 (9:54)  
Tak jasně můžeme se tady bavit o tom co vše se dělá na železnici v rozporu s předpisy. Ale narozdíl od davů co dennodenně chodí přes koleje já dostal školení a mám na to i zdravotní způsobilost.
07.01.2018 (23:19)  
Vstup do kolejiště neznamená, že si můžete mimo práci štrádovat kam se vám zlíbí navíc do míst, která nesouvisí s výkonem práce (ano, vím, že si to drtivá většina lidí vysvětluje jinak)... To že jste tam posunoval X krát na to nemění nic. Ale fotka se mi líbí :-)
07.01.2018 (0:10)  
Jakožto strojvedoucí mám povolení pro vstup do kolejiště SŽDC. S provozem zde jsem obeznámen jelikož jsem tu nezčetněkrát posunoval či projížděl.
Vyšel jsem na most, až když měl rychlík průjezd přes Balabenku. Počkal jsem mimo průjezdný průřez a pak jen udělal fotku a zase odešel.
Doufám, že to je přijatelné vysvětlení situace ohledně vzniku snímku.
Co se slova autistický šotouš, tak bych silná slova nepoužíval, když sám nevím okolnosti vzniku fotky.
Jsem rád, že se fotka líbí :-)
06.01.2018 (21:56)  
Obvykle se nepohorsuju, kdyz se nejaky fotograf priblizi draznimu pozemku o neco bliz, nez nekteri autisticti sotousi snesou. nebo ooo hruzo, vstoupi na zrezivelou, desetileti nepouzivanou kolej, ale zde skutecne nekdo vlezl na ten megamost s provozem jako v metru bez chodnicku?
Tu strasnou vec co tahne vlak uz nema cenu komentovat.
Kdyz jich je malo a nejlepsi loko na svete uz do zlocinecke Rise mohou, neslo by to prolozit? Jeden vlak do Berlina 380 a druhy toto?
06.01.2018 (21:37)  
JvS: ona ta fotka je z 27.11., tedy ze samých počátků provozu. Nicméně, i dnes mají jednodenní oběh PH-UL, protože s EC zatím končí v Drážďanech, na to je potřeba 5 kusů, tak je rozumné, když ty, co zrovna nemají jinou práci - třeba zácviky DB fírů - se využijí, než aby stáli v depu. Asi by se dalo namítnout, že někde jinde by ten vectron mohl jezdit místo esa a udělat větší parádu (donedávna byl jednodenní oběh i na Plzeň), ale zase koli fírů na ně může... Tak je rozumné, že se drží na tom Ústí.
registrovaný uživatel JvS 
Počet komentářů uživatele292 »fotek 0
06.01.2018 (20:55)  
Vectrony se pořizovaly, aby tahaly rychlíky s A a B jo?
06.01.2018 (16:17)  
Děkuji. To bylo rozumné rozhodnutí.
06.01.2018 (15:06)  
Farkač Karel, v Železničáři bylo napsáno, že si polep navrhly České dráhy.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko