Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
102.001 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 26.1.2017 - Autor: Jiří Navrátil - Pozn.: NIM expres (70 80 86-94 002-8, 70 80 26-94 002-1, 70 80 26-94 001-3 a 70 80 26-94 026-0) - Zobrazeno: 12887x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
No uvidíme, zda Škoda stihne dodat zakázku včas, protože pokud ne, tak s nimi DB zamete, ne naopak jako s ČD...
Překvapuje mě, že nade dveřmi není okno. Je tam tedy "temné sezení" stejně jako v Bmto? :-)
27.01.2017 (16:32)
Ad JiP:
Tak toto se Skode, co se designu tyce, povedlo.
Mně se to taky moc líbí. Akorát zrovna s designem řídicího vozu bude mít co do činění spíš AUFEER DESIGN:
http://www.aufeerdesign.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=13&Itemid=120&lang=cz
Proc horni patro u nasich Elefantu neni take s prohnutou stenou?
Protože u nás běžně používáme obrys pro vozidla G2, zatímco Němci mají DE2, který tam má v příslušných místech patřičné rozšíření...
Tady Skoda pouzila, pripadne vyvinula jine podvozky, nebo jsou uplne od jine firmy?
Samozřejmě, že jsou tam použity nově vyvinuté podvozky. A vzhledem ke struktuře skupiny ŠKODA bych očekával, že se na jejich vývoji podílelo VÚKV... ;-)
Tak toto se Skode, co se designu tyce, povedlo.
Mně se to taky moc líbí. Akorát zrovna s designem řídicího vozu bude mít co do činění spíš AUFEER DESIGN:
http://www.aufeerdesign.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=13&Itemid=120&lang=cz
Proc horni patro u nasich Elefantu neni take s prohnutou stenou?
Protože u nás běžně používáme obrys pro vozidla G2, zatímco Němci mají DE2, který tam má v příslušných místech patřičné rozšíření...
Tady Skoda pouzila, pripadne vyvinula jine podvozky, nebo jsou uplne od jine firmy?
Samozřejmě, že jsou tam použity nově vyvinuté podvozky. A vzhledem ke struktuře skupiny ŠKODA bych očekával, že se na jejich vývoji podílelo VÚKV... ;-)
Tak toto se Skode, co se designu tyce, povedlo. Jenom nekolik technickych otazek na znalejsi. Proc horni patro u nasich Elefantu neni take s prohnutou stenou? Pak je v hornim patre trochu sirsi skrin. Klimatizace taky tak strasne rve jako u Elefantu nebo zde pouzit dnes jiz bezny rizeny vykon ventilatoru. A posledni dotaz, kdyz jezdim Elefanty, tak v rychlostech nad 120 prakticky vsechny elefanty i vozy nehorazne vibruji hur jaka stara B. Tady Skoda pouzila, pripadne vyvinula jine podvozky, nebo jsou uplne od jine firmy? Protoze tohle muze jet 190 km/h a to si u nasich elefantu ani nechci predstavovat co by se delo....
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko