..: Fotogalerie - detaily fotografie 102.001 :..
 

102.001


102.001Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 26.1.2017
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Pozn.: NIM expres (70 80 86-94 002-8,
70 80 26-94 002-1, 70 80 26-94
001-3 a 70 80 26-94 026-0)
 - Zobrazeno: 12886x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
30.01.2017 (7:24)  
Jan Plomer:
když je na ní místo, tak proč ne
Souhlasím, akorát by skrz ní neměl být vidět ventilátor, protože to hrozí zvýšením vnějšího hluku. Pokud možno by měla být zcela neprůhledná.

čím větší mřížka, tím menší tlaková ztráta
Naprostý souhlas. Jenomže ono to není jen ta mřížka, ale i kanál od ní vedoucí, a ten to může celé zabít.

v tom bude hrát roli i provoz s míjením v tunelu s ICE, jedoucími kolem 300 km/h
A tady zase může tlaková ztráta pomoci utlumit ten ráz, takže každé řešení má své pro a proti. Vzduchařina = duchařina :-)
registrovaný uživatel Jan Plomer  mail  
Počet komentářů uživatele2 »fotek 0
29.01.2017 (19:43)  
Jiří Bajer: To Vám gratuluji k dobře odvedené práci. Já bych to viděl tak, že čím větší mřížka, tím menší tlaková ztráta a když je na ní místo, tak proč ne. Myslím, že v tom bude hrát roli i provoz s míjením v tunelu s ICE, jedoucími kolem 300 km/h.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
29.01.2017 (17:06)  
pro jirí Bajer:

Procpak mi stále prihráváte argumenty, ze dnes uz bych si od "kyperské" Skodovky nicehoz nekoupil? Ze byste si jako já nevázil tzv. "rodinného stríbra"? To je (bohuzel) opravdu dávná historie... :-)
29.01.2017 (16:36)  
Líbí se mi tento stroj doufám , že to bude spolehlivé ne jak panter a 380ka.
29.01.2017 (12:49)  
Jan Plomer:
Svisle to není a není to samoúčelné
Ale vypadá to tak :-)

Hlučná mřížka klimatizace ze 471 samozřejmě není použita a řízení výkonu ventilátoru je adaptivní
Akorát ty žaluzie jsou nějak moc velké, ne? Pro porovnání náš Twindexx s nízkým vstupem: http://www.bahnbilder.de/bild/Deutschland~Wagen~Doppelstock-Zwischenwagen/905017/dbpza-7800-von-db-regio-ag.html Klima je umístěna rovněž nad mezipatrem. Těch pater už nám jezdí kolem dvou tisíc a o problémech s hlukem od klimy nevíme.
29.01.2017 (10:57)  
Taky se mi ten vlak libi. Na druhou stranu design neni neco, s cim by byl u skodovackejch vlaku problem, ze...
28.01.2017 (22:41)  
Ad Ešus:
...vždyť i Twindexx tam má sedadla...
A jakej Twindexx? On není Twindexx jako Twindexx. Třeba ten švýcarskej má zřejmě (jak je ve Švajcu běžné) vnitřně bezpariérově průchozí horní patro, tak tam je to něco jiného...
http://www.railvolution.net/zm/upload/prvni-twindexx-swiss-express_1_b.jpg
...a vložené vozy německého "ÍCéDvojkového" Twindexxu zase nemá nástupní prostory v dolním podlaží, ale v "mezipatře", takže nad podvozky zase zřejmě nejsou - na rozdíl od NIMu - sedadla...
http://www.railvolution.net/railvolution/upload/db-fernverkehr-double-deck-carriages_b.jpg
Jinak uspořádání interiéru NIMu si můžete vyzvětšovat třeba tu:
http://www.vagonka.cz/galery/1036/t-resource.pdf
28.01.2017 (21:14)  
Tak pokud je nade dveřmi jen chodba, jsem zvědav na fotky interiéru. Podle mě to ubírá velké množství místa a nechápu, proč si s tím Škoda neporadila lépe, vždyť i Twindexx tam má sedadla...
registrovaný uživatel Jan Plomer  mail  
Počet komentářů uživatele2 »fotek 0
28.01.2017 (15:54)  
J.Bajer: Svisle to není a není to samoúčelné.
Ešus: Nad nástupním prostorem není oddíl pro cestující.
Thomas: Výrobek Škoda, pochvala Škodě.. Každá firma má své dodavatele, i designového návrhu.
JiP: Obrys pro 471 je velkorysejší než G2 i DE2, jen to není tak hezky zaoblené. Hlučná mřížka klimatizace ze 471 samozřejmě není použita a řízení výkonu ventilátoru je adaptivní. Podvozky jsou nové a jejich chodové vlastnosti je ještě předčasné hodnotit, ale měly by v nich být zapracované poznatky z provozu 071.
28.01.2017 (13:05)  
Koukám, že první třída je celkem zajímavě rozmístěná :-) Ale co si zákazník zaplatil, to dostane... Hlavně aby to jezdilo.

Akorát mi nejde do hlavy ta svislá plocha na střeše za kabinou, to šlo podle mne udělat lépe. Při určitých rychlostech to může pěkně hučet.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko