..: Fotogalerie - detaily fotografie 180.011-9 :..
 

180.011-9


180.011-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Hoštejn - Lupěné
 - GPS: 49°51'48.785"N, 16°49'4.787"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 20.8.2015
 - Autor: 55p 
 - Zobrazeno: 5174x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
24.03.2016 (6:48)  
Chlapi (příp. dámy) neblázněte - samozřejmě, že by to šlo. Ale stálo by to takovou dardu a trvalo tak dlouho (následné schvalování), že do toho nikdo nepůjde, když si za o něco větší peníze může koupit fungl nové, schválené a daleko výkonější mašiny, které mu vydrží několikanásobně déle.
Ale na stejnosměru můžou ještě odvést nějakou práci (pokud nebudou víc stát na nějaké poruchy).
23.03.2016 (22:59)  
Já jsem nemyslel nějakou rozsáhlou reko, pouze jsem chtěl jako přechodné řešení předělat 371 na 25 kV. Trafo by bylo potřeba nové, ale s místem by problém být nebyl, pokud vím, tak na 25 kV je trafo menší. Kolik ale takové trafo stojí?
registrovaný uživatel Jan Černý  mail  
Počet komentářů uživatele7 »fotek 0
23.03.2016 (21:03)  
jenom proč přední smeták ?! :-)
23.03.2016 (10:30)  
rekonstrukce 163 na 361? Ta měla smysl? To je taky fakticky nová lokomotiva se "starou" skříní.

No, nová lokomotiva. Oproti soudobým loko to má takřka poloviční výkon (což nemusí někde vadit, ale zrovna přes Štrbu nebo přes Lideč..), stejnosměrné trakčáky, "železo" (tedy třeba rámy podvozků) staré 25-30 let.. Na otázku, jestli to má či nemá smysl by bylo potřeba vědět, kolik ta akce stála. Což nevím.
23.03.2016 (7:53)  
Tomáš Kraus: A co rekonstrukce 163 na 361? Ta měla smysl? To je taky fakticky nová lokomotiva se "starou" skříní.
23.03.2016 (7:32)  
M474003:
několik závitů na trafo, pokud se tam vejdou - no to nevím jestli se vejdou, už tak je trafo dost velké, a potřebujeme skoro dvojnásobné napětí, navíc s 50 Hz by to trafo dělané na 16,7 Hz asi nebylo zrovna optimálně využité
místo těch odporníků tam dát to, co tam mělo původně být - Takže předělat výzbroj na polovodičovou, a stejnosměrné motory s komutátory tam necháme? Má smysl dneska dělat v podstatě novou lokomotivu na úrovni řady 350 ze 70. let?
22.03.2016 (11:25)  
Pavel Randák-

????????????


Ešus-

Bylo by to jednoduché, přidat několik závitů na trafo, pokud se tam vejdou, a nechat původní odbočku a poslat je někam do Dolního Dvořiště, místo toho pomníku 340. No a místo těch odporníků tam dát to, co tam mělo původně být.
22.03.2016 (9:42)  
>Ešus
Nebylo by to složité, v podstatě by se jen vyhodilo všechno, co je ve strojovně, včetně transformátoru :-)
21.03.2016 (22:45)  
Bylo by složité tyto lokomotivy předělat na 25 kV? Dvousystémových je nedostatek.
22.03.2016 (9:27)  


Mně přijde, že je složité je zprovoznit i jen na 3 kV, vždyť všechny stojí někde odstavené... A nebo jen není poptávka?
registrovaný uživatel Misha 
Počet komentářů uživatele9 »fotek 0
21.03.2016 (17:31)  
Tipoval bych Ealos-t :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko