Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
189.021-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Štětí - Liběchov - Datum: 19.4.2015 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 4060x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Dálnice se měla Praze také vyhnout - a je to logické, stejně jako jinde (např. Brno, Salzburk), je lepší jít s tranzitem mimo město než skrz (a mít halvní tah okolo Muzea). http://www.dalnice.com/historie/planovani/1938/mapa_csr1.htm
Bylo to hlavní město české země, v té době tady bylo zemské zřízení. A dali nám najevo, jak si nás váží. Nákladní vlaky se Praze vyhýbají, zato kamiony se Praze nevyhýbají.
Přesně tak. "Trať takového významu" spojila Berlín přímo s naším hlavním městem.
M 474 003: "trať takového významu, která o 20 km mine hlavní město." V době budování trati to hlavní město nebylo, to jsme měli hl.m. ve Vídni.
03.07.2015 (8:09)
ad M 474 003
Děčín východ - Nymburk.
Ještě zajímavost, že spojení přes Č. Lípu a M. Boleslav je ještě o 22 km kratší než přes Lysou, avšak pochopitelně kapacitně a směrově nevyhovuje.
Děčín východ - Nymburk.
Ještě zajímavost, že spojení přes Č. Lípu a M. Boleslav je ještě o 22 km kratší než přes Lysou, avšak pochopitelně kapacitně a směrově nevyhovuje.
S tou elmech už to není tak horký,zbejvá Mělník,Liběchov,Hoštka(padne příští rok) a Žernoseky(padne na podzim)..... kdo by se cpal do Práglu když úkol zněl jasně.... co nejkratší spojení do Saska......a to ještě původně uvažovali i s pravobřežkou z DC do Drážďan :-)
4*, bylo by i 5, nebýt těch drátů vpředu. Ale pěkná moderní průmyslová scenérie.
02.07.2015 (21:18)
M 474 003: A jaký je důvod k tomu, aby nákladní vlak z Německa do Rakouska projížděl Prahou, kde je už tak dost plno?
Tahle trať je celá zajímavá, měla za úkol propojit Vídeň a Berlín a vyhnout se Praze. Světový unikát, trať takového významu, která o 20 km mine hlavní město. Další zajímavost v tomhle úseku, na trati je autoblok a ve stanicích elektromechanika.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko