Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
VOITH Maxima 40CC | |
Informace o fotografii: - Úsek: Laaber - Deuerling - Datum: 1.7.2014 - Autor: topič - Zobrazeno: 3811x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
cz.kaktus: Tak trochu na vysvětlenou....Také i naše ČD vypravují spoustu vlaků v dieselové trakci "pod dráty".Stačí navštívit např.Č.Třebovou a zjistíte,že do Zábřehu jede sólo motor.Jistě,na tu frekvenci coby Os stačí.Nebo z Havl.Brodu do Jihlavy jedou pro změnu 2 spřažené 840,dalších 5 motorových vozů postává bez užitku v depu.Jistě,moment.nic jiného není,snad se situace zlepší s novými dodávkami el.jednotek 440/640/650.
Kdyby do jedne cisterny vrazili nahoru horak a zapalili, mohl tento ropny vlak dstici ohen rozmrazit vedeni :) Uplne na toto tema vidim Hollywoodsky film!
Nyní je na pořadu dne,že vlak jede,námraza-nenámraza...Což je v podstatě důležitá věc.Na fotečce je sice krásné léto,ale to není stále.Dnes odp.jsem byl na nádraží na I.koridoru mezi Brnem a Č.Třebovou.Zpožděné EC tahaly spolehlivě brněnské "brejle" 754.Také se kolem přehnal cisternový vlak do Kralup n.Vl. se dvěma "brejláky" 753 Unipetrol Doprava.Takže shrnuto-asi se to vyplatí a celkem jedno,kdo to zaplatí.Ona ta elektrifikace také není zadara...a má své velké slabiny.
Astartoth: a platit to bude kdo?
Fotka supr, těším se na české pokračování tématu v režii IDS :-)
Fotka supr, těším se na české pokračování tématu v režii IDS :-)
Takto ma vypadat nakladni vlak v dieselove trakci, zadne bubny tajgy dstici nespaleny olej.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko