Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
232.259-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Arnschwang - Weiding - Datum: 4.5.2013 - Autor: Láďa Mlynařík - Pozn.: VSOE - Zobrazeno: 3557x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
30.06.2014 (14:59)
"Oblíbenost" Ludmil v Německu - jak tady někteří píšou, je to dáno hlavně tratěmi. V Německu měli a dodnes mají hodně rovinatých neelektrifikovaných tratí s traťovou rychlostí 120+ a slušným svrškem. Zato na té naší obloukovité síti rakouskouherského střihu moc nevím, kam takovou mašinu poslat - vhodné tratě bych spočítal na prstech, ale reálně tam na rychlíkovou dopravu zpravidla postačí motorový vůz a na nákladní dopravu škoda mluvit co. Možná kdyby se raguliny ČSD místo na trati Brno - ČT zacvičovaly například někde na jihozápadním Slovensku, mohlo to mít jiný výsledek.
nojo, on bude zádrhel v neznalosti přezdívky ragulin nejspíš v tom, že ty dva exempláře T 679.2, co chvilku (1971 - 1975) drandily v Čechách po trati z Brna do ČT či Břeclavi, se neuchytily v povědomí železničních fandů a jsou spíše známy ze svého působení v NDR a nynější SRN, kde jim říkají ludmila
Já jsem taky pro českého Ragulina i když jsem ze Sudet a tady to bylo blízko k Ludmilám :-D
Za kopečkama možná. U nás to dycky byl ragulin, viz web, dej si to do gůglu. Už jako malýho caparta mne táta tyhle všechny přezdívky učil. Snad věděl, o čem mluví, když celej život jezdil pod DKV Nymburk.
Ja zase nevim, ze by se kdy Ludmilam rikalo Ragulin. Odjakziva je to Ludmilla.
No oni asi hlavně pochopili, že bez trolejí na to jinou mašinu nemají. Pokud by tam ta trolej visela, dobře víte, co by tam asi jelo.
A znovu opakuju, že srovnávat německé podmínky a naše nevede v této oblasti k úplně správným závěrum...
A znovu opakuju, že srovnávat německé podmínky a naše nevede v této oblasti k úplně správným závěrum...
No a to si vemte, že to ti Němci vůbec nepochopili a dokonce zdvojovali ty šestikola!
http://www.zelpage.cz/fotogalerie.php?search=232&sort=&smer=&size=60
http://www.zelpage.cz/fotogalerie.php?search=232&sort=&smer=&size=60
No z historické jízdy bych asi neusuzoval, že v Německu mají šestikola výrazně raději. Oni tam taky asi mají i tratě s mírnějšími oblouky, takže jim to třeba míň vadí.
Spíš bych se zeptal, co takového chcete pravdielně vozit, že na to potřebujete šestikola namísto zdvojení trakce v případě potřeby.
Spíš bych se zeptal, co takového chcete pravdielně vozit, že na to potřebujete šestikola namísto zdvojení trakce v případě potřeby.
I přes jedno jediné chybějící písmeno nemám problém z toho rozluštit, že "estikolák" je "šestikolák" (zde na fotce, Ludmilla, německá to přezdívka pro lokomotivu, jíž se u nás říká ragulin) a zbytek snad není potřeba překládat. Nebo ano?
Tak tedy.
Ludmilla (ragulin) je šestikolák, šestinápravová lokomotiva s pojezdem Co'Co'. Takové u nás upadly v nemilost, kvůli zvýšenému opotřebovávání svršku. Takže u nás ho mají neradi. Leč, v Německu takové lokomotivy stále ještě jezdí* a nějak s tím nemají problém. Někde jsou i v záloze, tj. jsou udržovány v provozním stavu a v případě potřeby nasazeny do provozu.
Co z toho je v původním komentáři k nepochopení?
* u nás samozřejmě taky, dva poslední mohykáni velký čmeldové u drah a nějaké u soukromníků, dále pak několik šestikoláků ř. 181-3 u awt buď jejich, nebo pronajatých ze Slovenska. Sergeje pouze muzejně, pomeranče pouze návštěvou.
Výčet může být neúplný.
Tak tedy.
Ludmilla (ragulin) je šestikolák, šestinápravová lokomotiva s pojezdem Co'Co'. Takové u nás upadly v nemilost, kvůli zvýšenému opotřebovávání svršku. Takže u nás ho mají neradi. Leč, v Německu takové lokomotivy stále ještě jezdí* a nějak s tím nemají problém. Někde jsou i v záloze, tj. jsou udržovány v provozním stavu a v případě potřeby nasazeny do provozu.
Co z toho je v původním komentáři k nepochopení?
* u nás samozřejmě taky, dva poslední mohykáni velký čmeldové u drah a nějaké u soukromníků, dále pak několik šestikoláků ř. 181-3 u awt buď jejich, nebo pronajatých ze Slovenska. Sergeje pouze muzejně, pomeranče pouze návštěvou.
Výčet může být neúplný.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko