..: Fotogalerie - detaily fotografie 232.259-2 :..
 

232.259-2


232.259-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Arnschwang - Weiding
 - Datum: 4.5.2013
 - Autor: Láďa Mlynařík  Poslat email autorovi
 - Pozn.: VSOE
 - Zobrazeno: 3557x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
30.06.2014 (14:59)  
"Oblíbenost" Ludmil v Německu - jak tady někteří píšou, je to dáno hlavně tratěmi. V Německu měli a dodnes mají hodně rovinatých neelektrifikovaných tratí s traťovou rychlostí 120+ a slušným svrškem. Zato na té naší obloukovité síti rakouskouherského střihu moc nevím, kam takovou mašinu poslat - vhodné tratě bych spočítal na prstech, ale reálně tam na rychlíkovou dopravu zpravidla postačí motorový vůz a na nákladní dopravu škoda mluvit co. Možná kdyby se raguliny ČSD místo na trati Brno - ČT zacvičovaly například někde na jihozápadním Slovensku, mohlo to mít jiný výsledek.
30.06.2014 (12:25)  
Chary (18:56): Oni ti Němci asi ještě neví, že to nejde...
30.06.2014 (10:04)  
nojo, on bude zádrhel v neznalosti přezdívky ragulin nejspíš v tom, že ty dva exempláře T 679.2, co chvilku (1971 - 1975) drandily v Čechách po trati z Brna do ČT či Břeclavi, se neuchytily v povědomí železničních fandů a jsou spíše známy ze svého působení v NDR a nynější SRN, kde jim říkají ludmila
30.06.2014 (9:00)  
Já jsem taky pro českého Ragulina i když jsem ze Sudet a tady to bylo blízko k Ludmilám :-D
29.06.2014 (23:21)  
Za kopečkama možná. U nás to dycky byl ragulin, viz web, dej si to do gůglu. Už jako malýho caparta mne táta tyhle všechny přezdívky učil. Snad věděl, o čem mluví, když celej život jezdil pod DKV Nymburk.
29.06.2014 (22:55)  
Ja zase nevim, ze by se kdy Ludmilam rikalo Ragulin. Odjakziva je to Ludmilla.
29.06.2014 (22:53)  
No oni asi hlavně pochopili, že bez trolejí na to jinou mašinu nemají. Pokud by tam ta trolej visela, dobře víte, co by tam asi jelo.

A znovu opakuju, že srovnávat německé podmínky a naše nevede v této oblasti k úplně správným závěrum...
29.06.2014 (18:56)  
No a to si vemte, že to ti Němci vůbec nepochopili a dokonce zdvojovali ty šestikola!

http://www.zelpage.cz/fotogalerie.php?search=232&sort=&smer=&size=60
29.06.2014 (17:31)  
No z historické jízdy bych asi neusuzoval, že v Německu mají šestikola výrazně raději. Oni tam taky asi mají i tratě s mírnějšími oblouky, takže jim to třeba míň vadí.

Spíš bych se zeptal, co takového chcete pravdielně vozit, že na to potřebujete šestikola namísto zdvojení trakce v případě potřeby.
29.06.2014 (16:16)  
I přes jedno jediné chybějící písmeno nemám problém z toho rozluštit, že "estikolák" je "šestikolák" (zde na fotce, Ludmilla, německá to přezdívka pro lokomotivu, jíž se u nás říká ragulin) a zbytek snad není potřeba překládat. Nebo ano?

Tak tedy.

Ludmilla (ragulin) je šestikolák, šestinápravová lokomotiva s pojezdem Co'Co'. Takové u nás upadly v nemilost, kvůli zvýšenému opotřebovávání svršku. Takže u nás ho mají neradi. Leč, v Německu takové lokomotivy stále ještě jezdí* a nějak s tím nemají problém. Někde jsou i v záloze, tj. jsou udržovány v provozním stavu a v případě potřeby nasazeny do provozu.

Co z toho je v původním komentáři k nepochopení?

* u nás samozřejmě taky, dva poslední mohykáni velký čmeldové u drah a nějaké u soukromníků, dále pak několik šestikoláků ř. 181-3 u awt buď jejich, nebo pronajatých ze Slovenska. Sergeje pouze muzejně, pomeranče pouze návštěvou.

Výčet může být neúplný.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko