..: Fotogalerie - detaily fotografie E 10.1239 :..
 

E 10.1239


E 10.1239Informace o fotografii:
 - Místo focení: Königstein/Sächs. Schw.
 - Datum: 31.3.2012
 - Autor: Patrik 
 - Pozn.: Rheingold-Express
 - Zobrazeno: 5678x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
07.04.2012 (23:22)  
ceskolipak: Děčín - ÚL: Z Děčína do Dobkovic staré SB8P, 1.TK kolejnice R65 (1993), 2. TK - UIC 60 (1993); přes Dobkovice B91S (po zrušení stanice "zapláclé" místo výhybek)- obě TK kolejnice UIC 60 (2002, nebo 2003); z Dobkovic do Povrlů - stejné jako Děčín - Dobkovice, akorát s 1. TK si nejsem jistý, jestli je R 65, nebo UIC 60.; Povrly - Neštěmice B91S, UIC 60 obě TK (2002, nebo 2003); Neštěmice - Ústí sever - Ústí hlavní stejné, avšak rok 2007.
registrovaný uživatel Petr budvar  mail  
Počet komentářů uživatele56 »fotek 0
07.04.2012 (14:46)  
Rabín:
Raději "zpustlé" území okolo Labe, než těch x pruhů valících se kamionů údolím Rýna. Osobně raději Festung Königstein, než Teutonské sousoší u Rüdelsheimu. To je věcí názoru. Fotka moc pěkná. Jinak mě celkem překvapilo množství nerezových KEG sudů vtipně maskovaných za květináče plné begonií u rekreačních objektů v údolí Labe. Odhaduji že nedobrovolně jednosměrně užily vodní dopravy, když na mnohých byl nápis Pivovar EGGENBERG a.s.
07.04.2012 (12:27)  
ceskolipak: skoro bych si bokovnic nevsimnul, diky za upozorneni - odhaduju ze se muze jednat o typ Corus, pouzity zkusebne i v Podebradech
registrovaný uživatel ceskolipak  mail  
Počet komentářů uživatele171 »fotek 0
07.04.2012 (11:16)  
Ano, trať je průběžně rekonstruována a udržována, a má pochopitelně v podstatě stejné parametry jako Děčín-Dolní Žleb... Zajímavé, že optimalizovaný úsek Děčín-ÚL nemá v některých úsecích ani tento typ pražců ;-)

Jinak modernizovat trať s tunely v podobné stopě je neúčelné, protože slouží k příměstské a také výletní dopravě do Saského Švýcarska. Od zastávek je to kousek i přívozu přes Labe na druhou stranu. Má to tady neopakovatelné kouzlo.

To je nějaký víkendový výletní vlak z Drážďan do Koenigsteinu nebo Žandavy ?
07.04.2012 (11:41)  


Ano,jde o výletní vlak z Drážďan do Bad Schandau a zpět k akci 4.Dresdner Dampfloktreffen která se konala od 30.3 až 1.4
07.04.2012 (9:26)  
Úsek z Bad Schandau není v pravém slova smyslu rekonstruován. Je ale stále velmi svědomitě udržován. Rekonstrukce, lépe řečeno modernizace zde není možná, snad jen za cenu výstavby nové trati, vedenou mnoha tunely, protože současná trať je sevřena Labem a Labskými pískovcovými skalami a má mnoho oblouků v silně obydleném regionu. Rekonstrukce-modernizace začíná až v Pirně směrem do Drážďan.
registrovaný uživatel M 
Počet komentářů uživatele224 »fotek 0
07.04.2012 (1:19)  
To je nejaka rekonstruovana trat?
registrovaný uživatel ceskolipak  mail  
Počet komentářů uživatele171 »fotek 0
06.04.2012 (23:43)  
Všimli jste si protihlukového opatření ? I bez betonu to jde...
06.04.2012 (15:34)  
To je nádhera. Samozřejmě za 5*.
To nám v Česku chybí, bohužel!
07.04.2012 (11:41)  


Já děkuji:)
registrovaný uživatel M 
Počet komentářů uživatele224 »fotek 0
06.04.2012 (14:48)  
Nedavno jsem tudy jel. Fascinuji mne ty vily kolem Labe v pasu nejakych sto kilometru. Od Drazdan az po Lovosice (nebo co tam je za mesta:)
Jinak tenhle vlak je (myslim) "vystaven" na nadrazi v Drazdanech. OK, bud tenhle nebo nejaky jiny ve stejnem nateru ale.
06.04.2012 (14:43)  
Údolí Labe v těchto místech a údolí Rýna jsou si nápadně podobné (pravda, podél Labe vede od Prostředního Žlebu na sever trať jen po jednom břehu). Jen údolí Rýna je značně méně zpustlé...
Pro upřesnění: zpustlostí míním celkový stav krajiny podél Labe, nikoliv trať a vozidla.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko