..: Fotogalerie - detaily fotografie 01.529 :..
 

01.529


01.529Informace o fotografii:
 - Místo focení: Jena Saalbf.
 - Datum: 14.9.1977
 - Autor: Drahos Svestka 
 - Pozn.: Impozantní rozjezd 12
vozového D 504...
 - Zobrazeno: 3614x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
28.02.2011 (12:20)  
Ahoj Drahoši,

takový příkaz (100 km a víc po dráze) měl železnou logiku, ale zároveň byl velmice rigidní. Např. i spěšniny - kusovky. Já sám bych byl pro rozumnou "protikamionovou" regulaci, Rollende Landstrasse atp. A důsledné prosazování dopravní politiky v tom, co je a co není zboží zkáze podléhající, zpochybnění "just in time" logistiky tam, kde jde o optimalizaci jinde, než na dopravních trasách. A kontejnery. Průsšvih dnes vidím hlavně v tom, že dráha má těch překladišť dnes spíše málo, o lokálních skladištích, rampách atp. raději nemluvě. Překladiště / trminýly vůkol Prahy např. často ani tu vlečku nemají.......

Ale i tak je onen Reko kotel krásnej.
28.02.2011 (11:11)  
Stoupa:Libore,sorry za OT,ale takový příkaz vlády by myslím v dnešní době spousta lidí uvítala...za sebe rozhodně ANO.
Nebo jim aspoň účtovat poplatky za dopravní cestu tak,aby to bylo srovnatelné s dráhou...a přestat to uměle zvýhodňovat.
28.02.2011 (10:13)  
Stoupa: autobusy 706 RTO byly v NDR též, ale výhradně polské provenience, tedy Jelcz.
28.02.2011 (9:58)  
Skutecna krasa. P. Svestko, nemate i fotku BR 23/35, BR 56 nebo 86, ktere jezdily i u nas na TT kolejistich?
28.02.2011 (11:08)  


23 a 56 už jsem v provozu nezachytil,86 mám,ale byl to už takový napůl muzejní provoz-v 1.pol.80.let na trati Schlettau-Crottendorf.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
28.02.2011 (9:41)  
Pro T435:

Ano, RT 706 a pak omezení i Liaz se do NDR exportoval. Autobusy ne. Tatra ano . Tahače a pro Army.
RT 706 byl m.j. hlavním vozidlem dálkových kamionu - pokud tedy byly (viz známý příkaz vlády NDR: vše, co se veze nad 100 km MUSI po dráze). Oni ovšem za to zapřahali i dve vlečky, aby se to využilo. A ono se to plouřilo, a ploužilo...

01.5 krásná, souprava vzorová.
27.02.2011 (21:06)  
Tak tohle by barva enem zkazila, náááádherááááá
27.02.2011 (20:11)  
Ad T435: Ale ano, do NDR se dovážely Š706 různých provedení. Toto však může být i bulharská MADARA (licence LIAZ), které jezdily všude v RVHP kromě ČSSR.
registrovaný uživatel T435 
Počet komentářů uživatele316 »fotek 0
27.02.2011 (19:17)  
Nějak si nepamatuju,že by se trambulíny 706 dovážely do DDR...
Co mr. Stoupa?
27.02.2011 (15:59)  
Krásná vzpomínka na páru v kraji Durynského lesa.. Most na zhlaví s fascinujícím pohledem do topírny plné páry,mezinárodní společnost fotografů (tehdy ještě nikdo neznal dnešní "in" pojmenování "šotouš"),výborná nádražka Mitropa s wursty,opeřenci a jinými pochutinami,v noci nezapomenutelné "štěkání" 41 a 44 s těžkými náklady - Prostě "ostalgie"!
27.02.2011 (15:41)  
Němci nebyli holt vohnouti jako Češi a taky to tam podle toho vypadalo. Měli stejné prd jako my, ale i to málo, co měli, fungovalo a vypadalo.
27.02.2011 (15:51)  


Je to o mentalitě,o smyslu pro pořádek,o tom aby věci fungovaly tak jak mají...v tomto směru česká povaha silně zaostává.Paradoxem je,že naše parní mašiny by ty jejich klidně strčily do kapsy...to je ale trochu jiná kapitola.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko