..: Fotogalerie - detaily fotografie 232 "Ludmila" :..
 

232 "Ludmila"


232 "Ludmila"Informace o fotografii:
 - Místo focení: Elstertalbrücke
 - Datum: 21.2.2007
 - Autor: topič  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3909x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Ross  mail  
Počet komentářů uživatele325 »fotek 0
27.03.2007 (19:57)  
To je starý akvadukt? (římský most)
registrovaný uživatel S@fino  mail  
Počet komentářů uživatele374 »fotek 0
01.03.2007 (21:02)  
Moi, je pense que oui. :-) Nehľadiac na Křoví, chýba mi tam viac miesta pod mostíkom vpravo dole...
registrovaný uživatel S@fino  mail  
Počet komentářů uživatele374 »fotek 0
28.02.2007 (23:12)  
Prečo tak málo miesta dole? Kazí mi to inak peknú kompozíciu...
28.02.2007 (23:44)  


No já nevím, zda by další hňoucance křoví a kousek kolejí navíc pozvedly niveau této fotky. Myslím, že ne. :-)
registrovaný uživatel jenik  mail  
Počet komentářů uživatele257 »fotek 0
28.02.2007 (23:10)  
myslím . že by to nikdo lépe nevyfotil - a nebo všichni. Jeto pěkná fotka
registrovaný uživatel milos  mail  
Počet komentářů uživatele578 »fotek 0
28.02.2007 (21:37)  
pekna fotka, me moc libit... hlavne pekne fotogenicky most...
28.02.2007 (17:27)  
AdamKo: ISO100, čas 1/320s, clona 7,1.
28.02.2007 (14:32)  
topič: Však taky hodnotím fotku. Je mi úplně jedno,jestli jsem na tom místě byl a nebo ne. Hodnocení bude pořád stejné podle fotky. Pokud by vlak jel po zadní koleji,tak je pravda,že by ho moc vidět nebylo. Ale fotit odzadu se mi prostě nelíbí. Takže v tomto případě by to vyřešil asi fakt jen ten nadhled.
28.02.2007 (15:10)  


Nedokážu pochopit co je na vlaku vyfoceném odzadu tak nepatřičného? Můžeš mi to ozřejmit? Předem děkuji.
28.02.2007 (13:35)  
JTB: Ano, je to tak, u nás jezdily jen dva kusy T679.2, především na trati ČT-Brno, ale pak bylo rozhodnuto o orientaci na elektrickou trakci a oba kusy byly prodány do Bulharska. V Německu jich jezdilo mnoho s různým řadovým označením (různé výkony motoru, běžně 2200 kW, ale i 2700kW a převody 100/120/140 km/h). DR také díky nim vyřadily Sergeje z provozu ještě za dob DDR.
28.02.2007 (13:23)  
Viadukt je krásný,ale nejde to fotit z nadhledu? Neznám to tam, tak se jen ptám. Takto od země je to zbytečně kazí keře. A taky by pomohlo,kdyby vlak jel opačně. Fotit to odzadu se mi nelíbí.
28.02.2007 (14:02)  


Z mírného nadhledu jde fotit pozdě odpoledne z druhé strany mostu. Vlak opačně by byl naprd, protože viadukt je dvojkolejný a jezdí se vpravo. Takže by z vlaku moc vidět nebylo a bylo by to spíše na závadu. No, prostě za 156 let co tam viadukt stojí je trošinku zarostlej. S tím nic nenaděláme. Nevím co máš proti vlaku odzadu. I kdyby byl obráceně, co bys z něj viděl za detaily? Jo a ještě lepší je vědět o místě kulový, ohodnotit fotku a pak se ptát.
28.02.2007 (13:17)  
Přesně tušim, že 2278kW +- :) lokomotivka Vorošilovgrad je vybavila dostatečně ...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko