Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
441-907 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Sarajevo Dolac Malta - GPS: 43°51'21.982"N, 18°22'40.896"E » - Datum: 20.4.2019 - Autor: Marcel Štancl - Pozn.: Talgo s mašinou 441 907 na trati Doboj - Sarajevo míjí čtvrť Dolac Malta v Sarajevu. - Zobrazeno: 3674x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
25.05.2019 (2:05)
Smutný je ten Rail Antarktis! Přijdete v Sarajevu do Pokladny a prosíte jízdenku do Chorvatska a pokladní se směje s odpovědí Sarajevo is Rail Antarktis! Přitom lze Talgo Sarajevo - Doboj protáhnout do Osijeku.
MŠ: díky za odkaz, příležitostně se podívám. Myslím, že od mé hodně dávné návštěvy Sarajeva se tam muselo hodně změnit, bohužel i vinou válečných událostí...
24.05.2019 (7:33)
Rabín nejsem schopen udělat odevšad kvalitní fotky na Zelpage. Pokud chcete vidět dokumentační fotky vlaků ze Sarajeva tak jsem je dal na www.gmfk.pl Tam máte i hlavní nádraží, záběr televizní věže a další.
24.05.2019 (6:10)
Ano Foto je z tohoto místa (43.8560506N, 18.3780603E; nadchod pro pěší, pro mne to bylo jediné místo co jsem našel odkud je vidět město, hory i vlak. Tramvají z centra k zastávce Dolac Malta se k lávce dostanete.
Foto je z tohoto místa (43.8560506N, 18.3780603E; nadchod pro pěší)? Nemyslím si, že koleje vpravo jsou původní trať - ta byla přece úzkorozchodná a určitě vedla poněkud jižněji. Vlečkové (?) kolejiště na tomto místě (43.8528414N, 18.3746922E) by mělo ležet v místech původní úzkorozchodné stanice Ćengić vila a vlečková kolej západním směrem nejspíš částečně vede ve stopě původní úzkorozchodné tratě. Původní (úzkorozchodné) nádraží Sarajevo leželo podle mého názoru někde zde (43.8543528N, 18.3868881E). Napovídá tomu i název ulice "Kolodvorska", která nevede k dnešnímu nádraží normálního rozchodu.
22.05.2019 (10:02)
To je dnes vlečka, kdysi původní trať, jestli máte zájem soukromě podívám se po Generel motoru co jsem fotil.
21.05.2019 (19:53)
Mám též radost, že staví, ale nechápu proč nemůže jezdit rychlík Bělehrad - Budapest odklonem přes Osiek a Pécs s přípojem od Sarajeva a vše se řeší zrušením dopravy na 4 roky.
21.05.2019 (19:30)
je vůbec malér zavřená trať Bělehrad - Novi Sad - Budapest.
No ne, že by do toho konečně kopli a tu trať dali do kupy? Vždyť tam byla cestovní rychlost naprosto tragická, vlak se tam mezi poli loudal třicítkou a podobně.
Kdyby to udělali na 100 km/h, tak se z Budapešti do Nového sadu pojede ne osm hodin, ale max čtyři.
No ne, že by do toho konečně kopli a tu trať dali do kupy? Vždyť tam byla cestovní rychlost naprosto tragická, vlak se tam mezi poli loudal třicítkou a podobně.
Kdyby to udělali na 100 km/h, tak se z Budapešti do Nového sadu pojede ne osm hodin, ale max čtyři.
21.05.2019 (19:05)
Když porovnám příměstskou dopravu okolo Zagrebu a Ljubljaně tak je Sarajevo opravdu odříznuté ode všeho. Nyní je vůbec malér zavřená trať Bělehrad - Novi Sad - Budapest. Kdyby existovala, alespoň dopravní spolupráce mezi bývalou Jugoslávijí tak stačí protáhnout Talgo Sarajevo - Doboj až po Osijek odkud již jsou přípoje směr Pecs a Budapest. Ve Vinkovcích by musel být přestup na rychlík od Bělehradu.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko