Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
560.006-9+560.028-3 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Brno hlavní nádraží - Datum: 8.1.2014 - Autor: EC 171 Hungaria - Zobrazeno: 3926x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Jvs: jednoznačně tohole je nejpovedenějí design, nebo spíš 460, na kterých je vidět ještě malý dobový pokrok. Ty nejnovější pantografy (440,640 a pod.) jsou asi designově nejpovedenější v dnešní době, když hezké mašiny jsou spíš vyjímka.
EC171: no pantografy jsou klasika, rozhodně neurazí, ale přecejen ten Panter má něco do sebe... zrovna nedávno jsem jel svou obvyklou trasu spěšňákem do Šakvic (40 minut nonstop po korytu) a dost se mi to líbilo... mj. jsem ocenil soukromí dvousedačky pro jednoho v poloprázdném vlaku, když nemusím tak se raději na čtyřce proti nedružím... jízda oproti klasice (kde měl člověk při 120 dojem že skutečně "valí") jenom klidné šustění... teprve když jsem vylezl (v Brně jsem krutě dobíhal) jsem měl možnost si to prohlídnout a čuměl jsem jak puk na InterPantera (pětidílného) :)
Ta francouzka je tak hnusná až se to určitě někomu musí líbit, ale mně teda né...
Ta francouzka je tak hnusná až se to určitě někomu musí líbit, ale mně teda né...
04.04.2016 (20:24)
Samozřejmě,souhlasím....doba jde dopředu a modernizovat se musí,i to svezení jak píšeš je obrovský rozdíl...ale v té ,,opravárenské sféře,, je pro mě panťák mnohem lepší i zajímavější,jelikož,elektronika,PC atd na panteru...to já nemusím :-D kdežto panťák-stará klasika....ale každý má na to jiný pohled samozřejmě ;)
Dale Cooper: První dvě 560 mají na štítcích 1966. Co z dnešního pohledu znamenají ty dva roky?
03.04.2016 (19:22)
Díky všem za kladné ohlasy,jsem rád,že se foto líbí :-) Abych řekl pravdu,i když mají tyhle stroje něco za sebou,tak jako naše Olomoucké 460,pořád se radši hrabu v nich než v Panterech... :-)
03.04.2016 (13:07)
Autobusy řady Š11 jsou starší, funkční vzorek opustil bránu Karosy již v roce 1961 a ověřovací série ŠM11 vznikla v roce 1964. Tudíž "na prkně" to měli vysokomýtští již dříve, než tohle.
A ta francouzská elektrika je pěkně ošklivá :)
A ta francouzská elektrika je pěkně ošklivá :)
Paradoxem je, že tyto staré jednotky stále přežívají, ale o dost mladší Pragotrony už byly v Brně vyměněny.
Jinak pěkný, neotřelý snímek.
Jinak pěkný, neotřelý snímek.
03.04.2016 (8:55)
Pantografy (hlavně ty brněnský) mají svoje kouzlo a v době svého vzniku co do regulace pokroková vozidla. U mě za 5*.
Taky je to z té doby, kdy byly ŠM 11. Co je špatného na kabině bagru? Co by potom musela být francouzská elektrika?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/sncf029.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/sncf029.jpg
02.04.2016 (21:46)
Když jsem na to koukal na mobilu, tak jsem si říkal, himl, co dělají na ŽP snímky čel dvou Š(M, L, D) 11?? Pak jsem se podíval pořádně :)
Povedené, zajímavé.
Povedené, zajímavé.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko