Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Sežeru tě, krabičko! | |
Informace o fotografii: - Úsek: Rovné-Divišov - Olešná na Moravě - Datum: 2.7.2013 - Autor: Miloš - Zobrazeno: 7024x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
10.07.2013 (20:43)
Výborná fotka, moc se Vám povedla.
Dneska je to nejlepší fotka, protože v novinkách ve fotogalerii je na ní po zdecimování vidět přesně to, co na ní vidět být má - holka, co žere šukafón. V každém případě chybí zásadní informace - číslo.
str et Matouš Vinš: Mašiny jsou vod voleje a vod sazí. Holky (sic!) jsou chlupatý a pihatý.
str et Matouš Vinš: Mašiny jsou vod voleje a vod sazí. Holky (sic!) jsou chlupatý a pihatý.
Miloši, já vám nerozumím. Dáte fotku na web a lze tedy očekávat kromě chvalozpěvů také kritiku. Jestli kritiku nesnášíte a reagujete jak uražená ženská, tak sem tu fotku nedávejte. Dle komentů u jiných vašich fotek se mi zdá, že kritiku fotek s mašinkami snášíte, ale tady se teď zcela zbytečně snažíte bránit slečnu, které nikdo nic nedělá, nevyčítá, nekritizuje. Jen je zde poukazováno na nevhodnou práci se světlem a hloubkou ostrosti.
Jo, je to pravda. Ta afokalizace mašinky je moc velká a slečna se tváří spíš, že na někoho křičí kvůli neumytému nádobí. Škoda nedotažení jinak svěžího nápadu...
Miloš: Ještě doplnění předchozího komentáře.
...rád se podívám na bravurní práci v hloubce ostrosti, já na ni totiž nemám a editovat fotku hodinu, na to taky nemám čas.
Stačí mít pojem co ovlivňuje hloubku ostrosti a co je to hyperfokální vzdálenost. Pak bys dokázal nafotit přímo na místě fotku, která by byla ostrá od popředí až do nekonečna.
Stačí zvolit vhodné expoziční parametry a ohnisko a "zázrak" je na světě.
Např. ohnisko 42mm (crop faktor 1,5 u Nikona z toho "udělá" 63mm), clona f/11, čas a ISO podle potřeby, aby byla expozice vyrovnaná a při zaostření na HFV 3,7 m, budeš mít ostré vše od 1,9m do nekonečna a nemusíš nic editovat hodinu.
...rád se podívám na bravurní práci v hloubce ostrosti, já na ni totiž nemám a editovat fotku hodinu, na to taky nemám čas.
Stačí mít pojem co ovlivňuje hloubku ostrosti a co je to hyperfokální vzdálenost. Pak bys dokázal nafotit přímo na místě fotku, která by byla ostrá od popředí až do nekonečna.
Stačí zvolit vhodné expoziční parametry a ohnisko a "zázrak" je na světě.
Např. ohnisko 42mm (crop faktor 1,5 u Nikona z toho "udělá" 63mm), clona f/11, čas a ISO podle potřeby, aby byla expozice vyrovnaná a při zaostření na HFV 3,7 m, budeš mít ostré vše od 1,9m do nekonečna a nemusíš nic editovat hodinu.
Pro Miloš:
Miloši, nedejte se nechat zblbnout. Ta fotka je krásná, nadčasová, vyjadřující odvěké dilema mašinkáře: Mám jít na vláčky, nebo za holkama? A pokud předvídatelně vláčky dostanou přednost, (dámský doprovod tolerován), vystavují se vláčky nebezpečí, že je ta ona "zakousne". Tedy - napřed vláčky ....
Hezky se na tu fotku kouká, dík.
Miloši, nedejte se nechat zblbnout. Ta fotka je krásná, nadčasová, vyjadřující odvěké dilema mašinkáře: Mám jít na vláčky, nebo za holkama? A pokud předvídatelně vláčky dostanou přednost, (dámský doprovod tolerován), vystavují se vláčky nebezpečí, že je ta ona "zakousne". Tedy - napřed vláčky ....
Hezky se na tu fotku kouká, dík.
Miloš: Jako vždy, totálně mimo mísu a navíc s pseudoargumenty, aniž by ses při své pověstné lenosti, kterou tak rád dáváš na odiv, namáhal zjistit co je to parafráze.
Parafráze je také vědomé napodobení cizího uměleckého díla nebo stylu. Na rozdíl od kopie nebo falza, není autorovou snahou vydávat cizí dílo za své, pouze operuje s prvky, které použil již někdo před ním. Tato jeho snaha bývá nejčastěji motivována nalezením dalšího výkladu (významu) notoricky známé ikony nebo formy (stylu).
Řeči o realitě a fikci jsou také pěkný blábol. Copak lidské oko by scénu vidělo s takto rozostřeným pozadím? S tvrzením Matouše Vinše o světle, retuši atd. při fotografování portrétů se nedá nesouhlasit.
Parafráze je také vědomé napodobení cizího uměleckého díla nebo stylu. Na rozdíl od kopie nebo falza, není autorovou snahou vydávat cizí dílo za své, pouze operuje s prvky, které použil již někdo před ním. Tato jeho snaha bývá nejčastěji motivována nalezením dalšího výkladu (významu) notoricky známé ikony nebo formy (stylu).
Řeči o realitě a fikci jsou také pěkný blábol. Copak lidské oko by scénu vidělo s takto rozostřeným pozadím? S tvrzením Matouše Vinše o světle, retuši atd. při fotografování portrétů se nedá nesouhlasit.
09.07.2013 (22:25)
Miloš: další, co vidí slovo retuš a začne hned pindat cosi o změně reality? :D
str to pochopil správně - jde o texturu pleti, vůbec ne o znaménka - přečti si prosím můj komentář ještě jednou a pořádně. Psal jsem ho proto, aby sis z něj něco odnesl, ne jen tak pro nic za nic...
U téhle slečny by na fotce s rozptýleným světlem nebylo třeba retušovat asi vůbec nic. Ale vzhled pleti konkrétně na této fotce by ani žádná běžná retuš asi nezachránila...
str to pochopil správně - jde o texturu pleti, vůbec ne o znaménka - přečti si prosím můj komentář ještě jednou a pořádně. Psal jsem ho proto, aby sis z něj něco odnesl, ne jen tak pro nic za nic...
U téhle slečny by na fotce s rozptýleným světlem nebylo třeba retušovat asi vůbec nic. Ale vzhled pleti konkrétně na této fotce by ani žádná běžná retuš asi nezachránila...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko