Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Zlatý západ | |
Informace o fotografii: - Úsek: Hovězí - Janová (Hovězí) - Datum: 10.4.2009 - Autor: IR - Zobrazeno: 8426x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 4 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
04.11.2009 (7:11)
I ruščák: nemislím foťák, ale trať řízenou dle předpisu SŽDC (ČD) D3
04.11.2009 (14:50)
Aha, tak to jsem se poněkud seknul...
No, budiž mi omluvou, že nejsem od železnic a o předpisech nevím zhola nic (a o foťákách jen o málo víc... :-)
Jo, abych nezapomněl, je to trať s takovým tím zjednodušeným provozem (bez návěstidel), jen v Halenkově jsou návěsti... (K tomu se vztahuje ten předpis?)
No, budiž mi omluvou, že nejsem od železnic a o předpisech nevím zhola nic (a o foťákách jen o málo víc... :-)
Jo, abych nezapomněl, je to trať s takovým tím zjednodušeným provozem (bez návěstidel), jen v Halenkově jsou návěsti... (K tomu se vztahuje ten předpis?)
Ach jó, já už se každý večer začínám červenat, jak těch kritik nějak ubývá a pochvaly se množí... Nějak na to nejsem zvyklej...
K foťáčku: Žádný D3, Fuji FinePix S5600, tedy (jak tu vtipně zaznělo) něco mezi lepším mobilem a foťákem :-) Dokonce "umí" jen 5 MPx, i když jeho novější verze i 7 MPx (a jiné podstatné "drobnosti") a prodávala se, už když jsem kupoval ten svůj (já hlava dubová, proč jsem si neudělal lepší průzkum trhu...!).
A ty vlnkovité kolejnice, no to je opravdu na lokálkách normální - při takovém přiblížení zoomem. Kol nesvařovaných, šroubovaných spojů jsou prostě prohnuté. A od okraje fota ke hraně toho spádu je těch kolejnic (vč. výhybek) tak cca 20.
Tož, dobrou noc a všem ať se daří s foťákem v ruce, ale i bez něj...
K foťáčku: Žádný D3, Fuji FinePix S5600, tedy (jak tu vtipně zaznělo) něco mezi lepším mobilem a foťákem :-) Dokonce "umí" jen 5 MPx, i když jeho novější verze i 7 MPx (a jiné podstatné "drobnosti") a prodávala se, už když jsem kupoval ten svůj (já hlava dubová, proč jsem si neudělal lepší průzkum trhu...!).
A ty vlnkovité kolejnice, no to je opravdu na lokálkách normální - při takovém přiblížení zoomem. Kol nesvařovaných, šroubovaných spojů jsou prostě prohnuté. A od okraje fota ke hraně toho spádu je těch kolejnic (vč. výhybek) tak cca 20.
Tož, dobrou noc a všem ať se daří s foťákem v ruce, ale i bez něj...
"Viděls to" a to je pro mě podstatné...to, že se s tím nedokázala vypořádat technika anebo tvá práce v editoru je věc druhá (nikdo a nic není dokonalé)...ale za to, žes to "viděl" a věděl, že to může být hezké Ti patří velká pochvala
Obrázek je moc pěkný. Každý den co zde je jsem si ho otevřel. Vím že s kvalitou už toho asi moc dělat nejde, ale možná pokud je čas tak ho zkusit přeuložit s menší JPEG kompresí. Nyní má cca 131KB (na čemž se už musí komprese projevit). Povoleno je 400KB. Nevím ale jestli to bude okem patrné, možná ano.
Nemyslím si, že jsou moc vlnité, to dělá téměř každá lokální trať když použiješ zoom.
08.07.2009 (6:28)
Obrázek pěkný, ty koleje byli opravdu tak vlnité? To bylo fotografováno na D3 ?
T435: a právě proto tady tu fotku máme. Vysvětluj to ovšem ;-)
U této foto pochvaluji nápad a technika mě něžere. Vytuněnejch umělotin s předokonalou oblohou a přírodou je tu hafo.I když je mi jasné že většina to preferuje. Podle gusta každého soudruha.
Dobrý večer
a znovu dík za všechny komentáře. A i absolutní odsudek, obsahuje-li zdůvodnění, má velký význam. Je mi jasné, že s touhle kvalitou poslat něco do ŽP je svého druhu drzost. Ale já ten zachycený motiv taky nejdřív vnímal jaksi globálně, jako "obraz". Až z rad správců a z reakcí veřejnosti postupně uznávám, že nejen "umělecký" dojem, ale i "techické provedení" má svůj význam. A tak mám taky před sebou tu metu, udělat jednou dokonalou železniční fotku. Ale cítím to spíš jako prostředek, ne jako hlavní cíl... Aneb jak pravila jedna osoba mně blízká, když jsem jí před časem ukazoval některé z těch dokonalých fotek: Hmmm, je to fakt pěkné, ale takové bez života. Nic, na co bych se chtěla podívat znovu... Takže jako v krasobruslení: Mistr musí uchvátit uměleckým dojmem, ale musí mít i 6 za techniku, ale i skvělého trenéra a špičkové brusle... Ti trenéři by tu byli, ale tuším, že jinak mi z těch uvedených podmínek toho ještě dosti chybí... :-)
Takže dneska dobrou noc a zítra po prcáci zase s foťákem do terénu...
a znovu dík za všechny komentáře. A i absolutní odsudek, obsahuje-li zdůvodnění, má velký význam. Je mi jasné, že s touhle kvalitou poslat něco do ŽP je svého druhu drzost. Ale já ten zachycený motiv taky nejdřív vnímal jaksi globálně, jako "obraz". Až z rad správců a z reakcí veřejnosti postupně uznávám, že nejen "umělecký" dojem, ale i "techické provedení" má svůj význam. A tak mám taky před sebou tu metu, udělat jednou dokonalou železniční fotku. Ale cítím to spíš jako prostředek, ne jako hlavní cíl... Aneb jak pravila jedna osoba mně blízká, když jsem jí před časem ukazoval některé z těch dokonalých fotek: Hmmm, je to fakt pěkné, ale takové bez života. Nic, na co bych se chtěla podívat znovu... Takže jako v krasobruslení: Mistr musí uchvátit uměleckým dojmem, ale musí mít i 6 za techniku, ale i skvělého trenéra a špičkové brusle... Ti trenéři by tu byli, ale tuším, že jinak mi z těch uvedených podmínek toho ještě dosti chybí... :-)
Takže dneska dobrou noc a zítra po prcáci zase s foťákem do terénu...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko